logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۷
[ شناسه خبر : ۲۲۰۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان خبر داد؛

حفر چاه جدید برای تامین آب شهرک صنعتی اشراق زنجان

حفر-چاه-جدید-برای-تامین-آب-شهرک-صنعتی-اشراق-زنجان
رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با بیان اینکه مشکل تامین آب شهرک صنعتی اشراق زنجان با افت آب‌های زیرزمینی تامین آب واحدهای صنعتی اشراق را با مشکل مواجه کرده است گفت: برای تامین آب شهرک صنعتی اشراق چاه جدید حفر می‌شود.

محسن عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد کمبود آب در شهرک‌های صنعتی که فعالیت واحدهای تولیدی را تحت تاثیر قرار داده است اظهار کرد: آب مورد نیاز واحدهای صنعتی شهرک اشراق زنجان از آب‌های زیرزمینی تامین می‌شود که متاسفانه با افت آب‌های زیرزمینی در تامین آب برای این واحدها با مشکل مواجه هستیم.

وی با اشاره به اینکه به منظور تامین آب مورد نیاز این واحدها مجوز حفر دوباره چاه‌های موجود این شهرک اخذ شد تصریح کرد: بعد از اخذ مجور نسبت به حفر 120 متر از چاه این شهرک اقدام شد اما باز هم نتوانستیم به آب برسیم.

رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان بیان کرد: حفر یک چاه در محل دیگر در دست اقدام است و امیدواریم با حفر این چاه بتوانیم آب مورد نیاز واحدهای تولیدی این شهرک صنعتی را تامین کنیم.

وی با اشاره به اینکه اکثر واحدهای مستقر در شهرک صنعتی اشراق با مشکل آب درگیر هستند ادامه داد: به جد پیگیری‌های لازم جهت تامین آب مورد واحدهای صنعتی در این شهرک هستیم.

عباسی با بیان اینکه خشکسالی و افت آب‌های زیرزمینی منجر به وقوع این مشکلات شده است گفت: اگر با حفر این چاه بتوانیم به آب برسیم حدود 50 تا 60 درصد مشکل آب واحدهای صنعتی استان برطرف خواهد شد.

وی بیان کرد: با حفر چاه جدید اگر با نتوانیم به آب برسیم به سراغ تامین آب از آب تصیفه شده فاضلاب شهری خواهیم رفت که کمی زمانبر خواهد شد.

رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان اظهار داشت: به شرکت آب فاضلاب استان درخواست داده شده تا از آب تصفیه شده آب فاضلاب شهری برای تامین آب مورد نیاز واحدهای صنعتی شهرک اشراق اقدام شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: سعی داریم مشکل آب واحدهای صنعتی را در کمترین زمان ممکن برطرف کنیم./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر