logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۱
[ شناسه خبر : ۲۲۰۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

ابتلا به کرونا در روسیه رکورد زد

ابتلا-به-کرونا-در-روسیه-رکورد-زد
با ثبت ۲۵ هزار و ۱۴۲ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در روسیه، بیشتین آمار روزانه ابتلا به این ویروس مرگبار از ماه ژانویه تا کنون در این کشور به ثبت رسید.

به گزارش موج رسا; به نقل از وورد مترز، آمار ابتلا به کرونا در روسیه تا صبح امروز دوشنبه به پنج میلیون و ۶۱۰ هزار و ۹۴۱ نفر رسید.

بر اساس این گزارش، روسیه دیروز یکشنبه ۱۳ تیر ۲۵ هزار و ۱۴۲ مورد ابتلای به ویروس کرونا را ثبت کرد که بالاترین رقم از اوایل ژانویه تاکنون محسوب می‌شود.

این هفته آمار مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا نیز در روسیه برای پنج روز متوالی رکورد زد به طوری که تنها در روز شنبه ۶۹۷ نفر بر اثر بیماری کووید -۱۹ در این کشور جان باختند.

آمارهای رسمی روسیه نشان می‌دهد که در روز یکشنبه نیز ۶۶۳ نفر جان خود را بر اثر ویروس کرونا از دست دادند و به این ترتیب شمار کل قربانیان این ویروس در روسیه به ۱۳۷ هزار و ۹۲۵ نفر رسید.

موج جدید ابتلا به ویروس کرونا در روسیه در نتیجه عدم تمایل بسیاری از مردم روسیه به واکسیناسیون بوده است. تنها حدود ۱۵ درصد مردم روسیه در برابر ویروس کرونا واکسینه شده‌اند حال آنکه بسیاری از روس‌ها گفته‌اند که به واکسن‌ها و اظهارات مردم مقامات روسیه در این باره اعتماد ندارند.

اوایل هفته گذشته ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، از روس‌ها خواست که بر تردیدهای خود نسبت به واکسیناسیون فائق آیند و خود را در برابر بیماری کووید -۱۹ واکسینه کنند./مهر

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر