logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۷
[ شناسه خبر : ۲۲۰۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
فرمانده سپاه شهرستان زنجان:

مدعیان حقوق بشر در دنیا بزرگترین ناقضان آن هستند

مدعیان-حقوق-بشر-در-دنیا-بزرگترین-ناقضان-آن-هستند
فرمانده سپاه شهرستان زنجان گفت: از دیدگاه مقام معظم رهبری پرچم حقوق بشر در دست کسانی است که خودشان بزرگترین ناقضان حقوق بشر هستند.

به گزارش موج رسا; محسن سهندی امروز در جمع بسیجیان شهرستان زنجان، اظهار داشت: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری ششم تا 12 تیرماه هفته افشا و بازخوانی حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است که این هفته بهترین فرصت برای تبیین حقوق بشر آمریکایی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه از روزی که اجتماعات بشری شکل گرفته است مهمترین اتفاقات در قالب جمله و کلمات ظهور و بروز یافته و در دوران‌های مختلف متداول شده است، افزود: حقوق بشر مسئله امروز است اگر چه جنبه ظاهری دارد اما جنبه باطنی هم دارد.

این مسئول بیان داشت: صاحبان زر و زور و تزویر برای چیره شدن به جوامع بشری همواره موضوعات فرهنگی و تبلیغی را دست مایه رسیدن به اهداف خود قرار داده‌اند که حقوق بشر نیز مسئله استکبار جهانی به ویژه آمریکا برای رسیدن به اهداف خود است.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان یادآور شد: اهداف نظام سلطه و آمریکا از مسئله حقوق بشر بسیار گسترده بود اما می‌توان به 10 مورد از مهمترین اهداف آن اشاره کرد.

سهندی خاطرنشان کرد: تامین منافع نظام سلطه و وابستگان، قانون مند کردن نظام سلطه و به بند کشیدن و استعمار ملت‌ها به منظور استثمار آنها، مهندسی و مدیریت افکار جهانی و ایجاد دهکده جهانی مبتنی بر فرهنگ سازی واحد از اهداف نظام سلطه از بیان حقوق بشر آمریکایی است.

وی گفت: اعمال و ایجاد هژمون فرهنگی به عنوان نظام قالب در جهان، الگو سازی و اعمال فشار برای تحریم کشورها از قبل حقوق بشر و توجیه غارتگری و تجاوز و آدم‌کشی از دیگر اهداف نظام سلطه در خصوص بیان موضوع حقوق بشر است.

این مسئول ادامه داد: بررسی کشورهای اطراف جمهوری اسلامی نشان می‌دهد که نظام سلطه ابتدا با مطرح کردن مسئله نقض حقوق بشر در کشورهای مختلف به آن کشورها هجوم برده است که گاهی با مقاومت مردم مواجه شده است.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان تصریح کرد: قانونی معرفی کردن جنایت‌های رژیم سلطه به ویژه اسرائیل و الحاق کلیت جامعه جهانی به دین زمینی و سوق دادن جهان به تفکرات اومانیستی از قبل حقوق بشر آمریکایی از دیگر اهداف آمریکا از بیان حقوق بشر آمریکایی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به نقض حقوق بشر در داخل کشور آمریکا افزود: در حالی که با نقض حقوق بشر به صورت روزانه و  کرات در آمریکا مواجه هستیم اما این دولت سایر کشورها را ناقض حقوق بشر می‌داند.

سهندی با بیان اینکه آزادی استفاده از سلاح گرم که موجب شده جنایت‌های عدیده‌ای در این کشور رقم زده شود تا جاییکه دانش‌آموز 15 ساله در مدرسه گرونگانگیری می‌کند، نمونه‌ای آشکار از نقش حقوق بشر در آمریکا است، افزود: پلیس آمریکا به عنوان خشن‌ترین پلیس دنیا شناخته می‌شود و کوچکترین اعتراض و مسئله از سوی شهروندان با خشن‌ترین عمل پاسخ داده می شود.

وی خاطرنشان کرد: محکومیت‌های شدید قضایی، اعدام با تزریق و با استفاده از ابزارهای الکتریکی و صندلی‌های الکتریکی از مهمترین نشانه‌های نقض حقوق بشر در آمریکا است.

این مسئول بیان داشت: نقض حقوق مسلمان و ایجاد مشکل برای اقلیت‌های دینی در آمریکا از دیگر نمونه‌های نقض حقوق بشر است در حالی که در نظام اسلامی اقلیت‌ها حق انتخاب دارند و در انتخابات مجلس شرکت می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان ادامه داد: اعمال تبعیض نژادی علیه رنگین پوستان و عدم توجه به حقوق زنان، حمایت از تروریسم، مداخله در امور کشورهای مختلف به شکل کودتا، تجاوز و براندازی از جمله کودتای 28 مرداد ایران از دیگر نمونه‌های نقض حقوق بشر توسط آمریکا است.

سهندی حملات گسترده و مرگبار، مقابله با دولت و ملت‌های آزادی خواه به ویژه جاهایی که رنگ بوی انقلاب اسلامی دیده می‌شود از دیگر موارد حقوق بشر آمریکایی عنوان کرد و گفت: از دیدگاه مقام معظم رهبری پرچم حقوق بشر در دست کسانی است که خودشان بزرگترین ناقضان حقوق بشر هستند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر