logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۲
[ شناسه خبر : ۲۲۰۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان:

اعضای کابینه دولت سیزدهم باید افراد پرکار، کم ادعا، جهادی و انقلابی باشند

اعضای-کابینه-دولت-سیزدهم-باید-افراد-پرکار،-کم-ادعا،-جهادی-و-انقلابی-باشند
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: شاکله دولت آینده باید افراد پرکار، کم ادعا، جهادی و انقلابی باشد تا مشکلات مردم را حل کند.

محمد اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: دولت آینده باید یک دولت مردمی، انقلابی، کارآمد و دلسوز باشد چرا که مردم ایران در هشت سال گذشته در شرایط سختی زندگی کرده و نا امیدی به جامعه تزریق شده است.

وی با بیان اینکه دولت آینده باید مردم را نسبت به آینده نظام، انقلاب و مسئولان امیدوار کند، افزود: شاکله دولت آینده باید افراد پرکار، کم ادعا، جهادی و انقلابی باشد تا مشکلات مردم را حل کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: دولت باید کابینه‌ای را به مردم معرفی کند که حداکثر تا یک سال آینده مشکلات را از پیش روی مردم بردارد و در کمترین زمان ممکن مسائل کشور را حل کند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه اولویت دولت باید رونق اقتصادی بوده و به نابسامانی‌های موجود پایان دهد، افزود: در حال حاضر هر روز شاهد افزایش بی‌رویه قیمت‌ها، عدم حمایت از تولید داخلی و مردم هستیم.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: دولت آینده باید سرو سامانی به اقتصاد، معیشت و تولید دهد که امیدواریم در یک سال آینده این موضوع محقق شود.

وی در خصوص تغییر تحولات مسئولان در استان زنجان نیز گفت: با تشکیل کابینه، تغییر و تحولات در استان‌ها نیز آغاز می‌شود که باید در استان نیز افرادی انتخاب شوند که متناسب با مشکلات موجود، مسائل را پیگیری و حل کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر