logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۴
[ شناسه خبر : ۲۲۰۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

اعتبارات هیات‌های ورزشی در دوران کرونا طبق سرفصل‌های اعلامی هزینه می‌شود

اعتبارات-هیات‌های-ورزشی-در-دوران-کرونا-طبق-سرفصل‌های-اعلامی-هزینه-می‌شود
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در خصوص نحوه هزینه‌کرد اعتبارات هیات‌های ورزشی در تعطیلات کرونایی گفت: سرفصل‌هایی به هیات‌های ورزشی داده شده که اعتبارات مربوطه بر مبنای آن هزینه می‌شود.

غفار امانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: اعتبارات سال 1400 هیات‌های ورزشی نیز طبق سنوات گذشته در ابتدای سال جاری پرداخت شده است.

وی در خصوص نحوه هزینه‌کرد اعتبارات هیات‌های ورزشی در تعطیلات کرونایی خاطرنشان کرد: سرفصل‌هایی به هیات‌های ورزشی داده شده که اعتبارات مربوطه بر مبنای آن هزینه می‌شود.

امانی تاکید کرد: هیات‌های ورزشی، اعتبارات توزیع‌شده را بر مبنای سرفصل‌هایی که در اختیار آن‌ها قرار داده شده، هزینه می‌کنند و نظارت کامل بر عملکرد هیات‌ها وجود دارد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: ورزش در دوران شیوع ویروس کرونا به طور کامل، تعطیل نشده بلکه شدت آن کاهش یافته است.

وی اظهار داشت: برای مثال؛ برنامه هیات‌های ورزشی در دوران تعطیلی کرونا در فضای مجازی امتداد دارد و هیات‌ها مسابقات مجازی را برای مخاطبان خود برگزار می‌کنند.

امانی خاطرنشان کرد: هیات‌های ورزشی با انجامن برنامه‌ها در فضای مجازی، تلاش می‌کنند تا اعضای خود را به نوعی درگیر کنند تا از فضای ورزش، دور نمانند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در خصوص بهره‌برداری از ورزشگاه 15 هزار نفری تا پایان دولت دوازدهم گفت: نهایت تلاش بر این است که این اتفاق بیفتد و امیدواریم در کوتاه‌ترین زمان به بهره‌برداری برسد.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر