logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۱
[ شناسه خبر : ۲۲۰۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

دورکاری ۷۰ درصدی کارمندان تهران از امروز

دورکاری-۷۰-درصدی-کارمندان-تهران-از-امروز
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران گفت: استان تهران در وضعیت قرمز قرار دارد؛ بر همین اساس از امروز (شنبه)، ۷۰ درصد از کارمندان ادارات و مراکز دورکار می‌شوند.

به گزارش موج رسا; "غلامرضا عباس پاشا" در مورد وضعیت دورکاری کارمندان گفت: طبق آخرین وضعیت اعلام‌ شده ازسوی ستاد مقابله با کرونای کشور، استان تهران از امروز (شنبه، ۱۲ تیر) در وضعیت قرمز قرار می‌گیرد و بر همین اساس ۷۰ درصد از کارمندان ادارات و مراکز باید به صورت دورکاری به فعالیت بپردازند.

 
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران افزود: ۳۰ درصد دیگر نیرو‌ها باید در محل کار خود حضور یابند و حضوری فعالیت کنند؛ همچنین مشاغل ضروری به صورت ۵۰ درصد باید فعالیت کنند؛ یعنی ۵۰ درصد به صورت حضوری و ۵۰ درصد دیگر  باید دورکار شوند.
 
وی ادامه داد: به دلیل هوشمندسازی که در وضعیت رنگ‌بندی شهر‌ها صورت گرفته، به محض تغییر رنگ یک شهر، محدودیت‌ها و شرایط مصوب‌شده اعمال می‌شود که دورکاری هم از جمله آنهاست.
 
عباس پاشا گفت: این اتفاق باعث شده تا در صورت تغییر رنگ از سفید به زرد یا زرد به نارنجی یا نارنجی به قرمز و برعکس، شرایط به صورت سیستماتیک تغییر کند و نیازی به ابلاغ آن هم نباشد.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران بیان کرد: شهرستان‌های استان از جمله تهران، اسلامشهر، بهارستان، پاکدشت، پردیس، دماوند، ری، شمیرانات، فیروزکوه، قرچک و ورامین از امروز در وضعیت قرمز قرار می‌گیرند./دانا

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر