logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۶
[ شناسه خبر : ۲۲۰۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

اجرای پروژه‌های کلان محرومیت‌زدائی از طریق قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در زنجان

اجرای-پروژه‌های-کلان-محرومیت‌زدائی-از-طریق-قرارگاه-امام-حسن-مجتبی(ع)-در-زنجان
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان گفت: در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) اجرای پروژه‌های کلان محرومیت‌زدائی از دو سال گذشته آغاز شده است

فرشاد پیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: سازمان بسیج سازندگی امسال در پروژه‌های بهسازی و مرمت مدارس استان فعالیت می‌کند و آمادگی لازم را برای احداث مدارس دارد.

وی از انعقاد تفاهم‌نامه با اداره کل راه و شهرسازی برای احداث راه‌های روستایی و پل‌ها خبرداد و گفت: در سال‌های گذشته این اقدامات انجام شده است و امسال هم ادامه می‌یابد.

این مسئول بیان داشت: سازمان بسیج سازندگی در پروژه‌های آبخیزداری و منابع طبیعی اقدامات مقدماتی را انجام داده و این پروژه‌ها را اجرایی می‌کند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان با اشاره به برگزاری کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان، ادامه داد: همه برنامه‌ها و خدمات سازمان بسیج سازندگی استان زنجان از سال 98 تا کنون به نام شهدای استان زنجان افتتاح و بهره‌برداری شده است که امسال نیز پروژه‌های استان به نام شهدا افتتاح می‌شود.

پیری از پیش‌بینی حداقل 12 میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های آب استان خبر داد و گفت: امیدواریم این موضوع محقق شود.

وی با بیان اینکه در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) اجرای پروژه‌های کلان محرومیت‌زدائی از دو سال گذشته آغاز شده است و در فاز بعدی با اختصاص 68 میلیارد تومان در بحث آب شرب روستایی اتفاق خوب و عظیمی اتفاق خواهد افتاد.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به کاهش منابع آب ضروری است مدیریت لازم انجام شود که از مردم ولایتمدار درخواست داریم در بحث مدیریت مصرف آب و برق کمک کار دولت و جامعه باشیم تا از این بحران عبور کنیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان ادامه داد: در 20 سال عمر بسیج سازندگی یک هزار و 790 پروژه توسط بسیج سازندگی استان زنجان اجرایی شده است.

پیری با بیان اینکه سازمان بسیج سازندگی در حوزه‌های کارآفرینی، آموزش و خدمت رسانی نیز فعال است، افزود: تمامی پروژه‌های استان با سه ضلع بسیج سازندگی،دولت به عنوان بهره‌‌بردار و گروه‌های جهادی و اهالی روستای جامعه هدف اجرایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پروژه‌های محرومیت زدائی در روستاها و مناطق محروم استان زنجان، با حداقل 30 تا 70 درصد صرفه‌جویی انجام  و با نظارت مهندسان دولتی تحویل داده می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر