logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۷
[ شناسه خبر : ۲۱۹۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان خرمدره:

حماسه نامیدن انتخابات ۲۸ خرداد، نشان از درک عمیق سیاسی رهبر انقلاب دارد

حماسه-نامیدن-انتخابات-۲۸-خرداد،-نشان-از-درک-عمیق-سیاسی-رهبر-انقلاب-دارد
امام جمعه شهرستان خرمدره با اشاره به تعبیر حماسی رهبر معظم انقلاب اسلامی از انتخابات گفت: حماسه نامیدن انتخابات ۲۸ خرداد، نشان از درک عمیق سیاسی رهبر انقلاب است.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه خرمدره با اشاره به تعبیر حماسی رهبر معظم‌انقلاب اسلامی از انتخابات اظهار داشت: حماسه ‌نامیدن انتخابات 28 خرداد، نشان از درک عمیق سیاسی رهبر معظم انقلاب است.
وی با بیان اینکه انتخابات ایران از چند جهت حماسه است، خاطرنشان کرد: اولاً دشمن، تلاش خود را برای عدم شرکت مردم در انتخابات، مصروف کرد و این در حالی است که میزان مشارکت بیش از ۲ برابر پیش‌بینی مردم بود.
حجت‌الاسلام زاهدی‌پور افزود: از طرفی با توجه به وضعیت سخت اقتصادی به اضافه کنار کشیدن برخی جناح‌های سیاسی از انتخابات، این میزان از مشارکت در نوع خود یک حماسه مثال‌زدنی است ضمن آن که به تعبیر حضرت امام خامنه‌ای، عدم مشارکت برخی‌ها در انتخابات نه به دلیل قهر با نظام که بلکه به دلیل نداشتن کاندیدای مورد نظر در میان کاندیداها بوده است.
امام جمعه شهرستان خرمدره با بیان اینکه فضای صمیمی و منطقی بعد از انتخابات نیز این انتخابات را به یک حماسه تبدیل کرد، گفت: نقش آقای رئیسی در ایجاد جو صفا و صمیمیت بعد از انتخابات حقیقیتاً ستودنی است.
وی اظهار داشت: اهمیت فضای صمیمی بعد از انتخابات، زمانی روش‌تر می‌شود که جوّ مسموم بعد از انتخابات آمریکا را به عنوان به اصطلاح مدافع دموکراسی در نظر بگیریم.
حجت‌الاسلام زاهدی‌پور خاطرنشان کرد: اقدام سربازان گمنام در رصد و متلاشی ساختن گروهی که در شورا یا شهرداری به تخریب و غارت چند صد میلیاردی بیت‌المال می‌پرداختند، قابل تحسین است.
وی ابراز کرد: مردم شهرستان خرمدره قدردان این زحمات و همکاری‌ مجموعه قضائی شهرستان در این زمینه هستند.
خطیب جمعه شهرستان خرمدره با اشاره به خشکسالی و پیامدهای مترتب بر آن و کاهش محصول استراتژیک گندم، گفت: کشاورزان گندم‌کار با بصیرت خود اجازه نخواهند داد که منافع بلندمدت کشور، فدای منافع نامشروع دلالان و یا قاچاقچیان باشد.
وی خاطرنشان‌کرد: همزمانی بهره‌برداری از واکسن ایرانی کوو برکت با انتخابات و تزریق و تشویق آن توسط رهبر معظم انقلاب، کام مردم را شیرین‌تر کرد.
حجت‌الاسلام زاهدی‌پور اظهار داشت: حضور ایران در باشگاه تولید واکسن در کنار معدود کشورهای توسعه‌یافته دنیا (حدود ۶ کشور) از ثمرات انقلاب اسلامی است که همانند دیگر صفحات افتخارآفرین نظام اسلامی، موجب امیدواری هر چه بیشتر مردم ایران و آزادی‌خواهان عالم و ناامیدی هر چه بیشتر بدخواهان ایران اسلامی به‌ویژه آمریکا شد.
امام جمعه شهرستان خرمدره با بیان اینکه نقش رهبری انقلاب و نظام اسلامی در ارتباط با پیشرفت‌ها و حماسه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی، نقشی بی‌بدیل است، گفت: حمله و هجمه روزافزون دشمنان به رهبری و هدف قرار دادن ولایت مطلقه فقیه به همین دلیل است.
وی اظهار داشت: انتصاب آقای اژه‌ای از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان رئیس جدید قوه قضائیه در کنار افتخار آمیزخواندن اقدامات آقای رئیسی و مطالبه ادامه آن بسیار به‌جا و شایسته بود.
وی خاطرنشان کرد: سوابق آقای اژه‌ای در برخورد جدی با مفاسد اقتصادی و ورود به پرونده‌های مهم اقتصادی، درخشان است.
حجت‌الاسلام زاهدی‌پور تصریح کرد: رژه نیروهای حشدالشعبى به عنوان نماد قدرتمند استکبارستیزی و آمریکاستیزی در عراق در سالگرد فتواى مرجعیت و تشکیل بسیج مردمى عراق‌، رگه‌هایی از صدور انقلاب اسلامی ایران در منطقه و به چالش کشیدن قدرت پوشالی و موهوم آمریکا در غرب آسیاست.
امام‌ جمعه شهرستان خرمدره افزود: عظمت این نیرو زمانی جایگاه ایران و انقلاب اسلامی ایران را پدیدار می‌سازد که این نیرو را یادگار تدابیر انقلابی حضرت سردار دل‌ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بدانیم.
وی گفت: انجام این رژه در اردوگاه اشرف به عنوان مقر منافقان کوردل و تکرار این رژه‌ها به عنوان مظهر اقتدار جبهه مقاومت در لبنان، فلسطین و انصارالله و امثال آن نشانه‌های معناداری از تحقق آرزوی اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و تأمین مقدماتی از ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) است.
حجت‌الاسلام زاهدی‌پور اظهار داشت: وضعیت اسف‌بار سیاسی افغانستان، تجربه تلخی از اعتماد به استعمارگران به‌ویژه آمریکا برای غربگرایانی است که پیشرفت و آبادانی را در وابستگی و کُرنش در برابر آمریکا می‌دانند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر