logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۹
[ شناسه خبر : ۲۱۹۹۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیر هئیت نظارت بر انتخابات شوراهای استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

صحت انتخابات شورای اسلامی شهر زنجان تایید شد

صحت-انتخابات-شورای-اسلامی-شهر-زنجان-تایید-شد
دبیر هئیت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان گفت: با بررسی‌های انجام شده، صحت انتخابات شورای اسلامی شهر زنجان تایید شد.

محمدرضا محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با بررسی‌های انجام شده، صحت انتخابات شورای اسلامی شهر زنجان تایید شده است.

وی با بیان اینکه در شهرهای خرم‌دره، ابهر، آببر هنوز صحت انتخابات تایید نشده و منتظر تایید نهایی هستیم، افزود: فرصت چند روزه برای بررسی موارد مطرحه شده وجود دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: از زمان اعلام اعتراض کاندیداها به مدت 15 روز برای تایید نهایی فرصت است که تلاش می‌شود تا موارد به صورت موردی بررسی شود.

دبیر هئیت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان با بیان اینکه تایید صحت انتخابات روستاها بر عهده هئیت نظارت بخش و تایید صلاحیت انتخابات شهرها بر عهده هئیت نظارت شهرستان‌ها بوده و هئیت استان نقشی ندارند، افزود: مواردی که از سوی کاندیداها اعلام شده است به صورت موشکافانه و حتی بازگشایی صندوق‌ها مورد بررسی قرار گرفته است.

محمدی در پاسخ به سئوالی در خصوص مساوی بودن رای در برخی از روستاهای استان، گفت: بر اساس تبصره ذیل ماده 20 وقتی دو نفر رای مساوی داشته باشند اولویت با ایثارگران است و در صورت ایثارگر بودن هر دو نفر، سطح تحصیلات مطرح شده و در صورت یکسان بودن تحصیلات کار به قرعه کشی می‌رسد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر