logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۹
[ شناسه خبر : ۲۱۹۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان:

رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای برگزاری کنکور الزامی است

رعایت-پروتکل‌های-بهداشتی-برای-برگزاری-کنکور-الزامی-است
معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان گفت: تهمیدات لازم برای برگزاری کنکور در استان زنجان اندیشیده شده است و مشکلی در زمینه برگزاری وجود ندارد.

خدابخش مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با توجه به برگزاری کنکور سراسری در حوزه‌های تعیین شده در استان زنجان، همه تهمیدات برای برگزاری کنکور اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های اجرایی ستاد کرونا برای برگزاری کنکور الزامی است، افزود: از سوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان پروتکل‌های بهداشتی برای برگزاری کنکور نوشته شده است.

این مسئول با اشاره به افزایش تعداد حوزه‌های امتحانی، گفت: از امروز کنکور سراسری آغاز شده است و قرار است تا روز شنبه در حوزه‌های پیش‌بینی شده برگزار شود.

معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان یادآور شد: با نظارت دانشگاه علوم پزشکی و مسئولان اجرایی کنکور این دوره کنکور برگزار می شود و شرایط لازم در قبل، حین و بعد از برگزاری کنکور پیش بینی شده است.

مرادی با بیان اینکه رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و در اختیار قرار دادن مواد ضد عفونی کننده از موارد پیش‌بینی شده است، ادامه داد: ناظران به نحوه اجرای کنکور سراسری نظارت می‌کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر