logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۶
[ شناسه خبر : ۲۱۹۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرعامل آب و فاضلاب استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

مصرف آب شرب در استان زنجان بالاتر از میانگین کشوری است/ افزایش 21 درصدی مصرف آب در استان

مصرف-آب-شرب-در-استان-زنجان-بالاتر-از-میانگین-کشوری-است-افزایش-21-درصدی-مصرف-آب-در-استان-
مدیرعامل آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به افزایش مصرف آب در استان زنجان گفت: میزان مصرف آب در سه ماهه امسال 21 درصد افزایش یافته است.

علیرضا جزء‌قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه با شیوع بیماری کرونا مصرف آب به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی افزایش یافته است اظهار کرد: اقدامات لازم برای تامین آب با افزایش مصرف آن انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه علاوه برآن افزایش گرما منجر به افزایش مصرف آب در سطح استان شده است افزود: در سه ماهه امسال میزان مصرف آب نسبت به مدت مشابه سال گذشته 21 درصد افزایش یافته است.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به اینکه افزایش مصرف آب شبکه تامین آب را تحت فشار قرار داده است خاطرنشان کرد: امیدواریم که مردم بحران آب را جدی بگیرند و الگوی مصرف را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه تا به امروز برنامه‌ای برای قطعی آب در استان زنجان داریم ابراز کرد: امیدواریم که مردم استان زنجان الگوی مصرف را رعایت کنند تا تابستان امسال را بدون قطعی آب بگذرانیم.

جزء قاسمی با اشاره به اینکه روستاییان نیز باید در مصرف آب ما را یاری کنند افزود: برخورد با انشعابات غیرمجاز در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه انشعابات غیرمجاز بیشتر در روستاها اتفاق می‌افتد ادامه داد: برای عبور از خشکسالی علاوه بر کارهای فرهنگی برخورد با انشعابات را خواهیم داشت و برای شناسایی انشعابات غیرمجاز اقدام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان سدهای تهم و کینه ورس را تنها منابع تامین آب سطحی در استان زنجان عنوان کرد و گفت: با راهکارهای ساده می‌توان میزان مصرف را تا حد چشمگیری کاهش داد و امکان بهره مندی از آب آشامیدنی پایدار را برای مردم مهیا کرد./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر