logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۲
[ شناسه خبر : ۲۱۹۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

«اسماعیل هنیه» با «نبیه بری» دیدار و گفتگو کرد

«اسماعیل-هنیه»-با-«نبیه-بری»-دیدار-و-گفتگو-کرد
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس با «نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان در «بیروت» دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش موج رسا;  به نقل از العهد، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس با «نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان دیدار کرد. این دیدار در «بیروت» پایتخت لبنان برگزار شد.

بر اساس این گزارش، اعضای هیأت بلندپایه جنبش مقاومت اسلامی حماس نیز در دیدار اسماعیل هنیه با نبیه بری حضور یافتند. دو طرف در جریان این دیدار در خصوص آخرین تحولات اراضی اشغالی بحث و تبادل نظر کردند.

روز گذشته نیز هنیه با «میشل عون» رئیس جمهور لبنان دیدار و گفتگو کرده بود. رئیس دفتر سیاسی حماس پس از پایان دیدار با میشل عون گفت: در این دیدار درباره نتایج راهبردی نبرد شمشیر قدس رایزنی و تأکید کردیم که مقاومت گزینه‌ای راهبردی برای آزادی فلسطین است. ما همچنین بر اصول سیاسی مربوط به پایبندی به حق بازگشت آوارگان به سرزمینشان تأکید کردیم.

وی افزود: از رئیس‌جمهور لبنان و تمامی مردم و احزاب لبنانی به دلیل حمایت از حقوق ملت فلسطین قدردانی می‌کنیم. خواسته ما این است که به آوارگان فلسطینی در لبنان توجه بیشتری بشود.

از سوی دیگر، میشل عون نیز پس از پایان دیدار با هنیه اظهار داشت: ملت فلسطین در جریان اتفاقات اخیر وحدت خود در مبارزه را اثبات کرد. گفتنی است، هیأت بلندپایه جنبش حماس به ریاست اسماعیل هنیه روز گذشته وارد بیروت، پایتخت لبنان شده بود./مهر

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر