logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۴
[ شناسه خبر : ۲۱۹۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

اشرف بروجردی:فاصله اصلاح‌طلبان با مردم زیاد است

اشرف-بروجردی:فاصله-اصلاح‌طلبان-با-مردم-زیاد-است
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت:لازمه ادامه حیات اصلاح‌طلبان در گام اول بازتعریف آسیب‌هاست.

به گزارش موج رسا; اشرف بروجردی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب با تشریح وضعیت جبهه اصلاحات پس از انتخابات به اعتماد گفت:من معتقدم لازمه ادامه حیات اصلاح‌طلبان در گام اول بازتعریف آسیب‌های وارده به مجموعه حرکت اصلاح‌طلبی است که باید این کار را انجام دهند و سپس کار سازمان‌یافته و تشکیلاتی را پیش ببرند البته اگر این امکان برای آنها فراهم شود، در غیر این‌صورت کار تشکیلاتی و سازمان‌یافته محقق نخواهد شد.

بروجردی اضافه کرد: شاید یکی از ضعف‌های اصلاح‌طلبان این بود که فاصله‌شان با مردم زیاد شده بود و گفتمان رایج اصلاح‌طلبی در جامعه اوج نگرفت. گفتمان باید شکل بگیرد تا مردم در عرصه بایستند و در هر شرایطی به اصلاح‌طلبی پاسخ مثبت دهند.

وی به انتخابات سال ۹۶ اشاره کرد و گفت: در انتخابات سال ۹۶ چون اکثر مردم نمی‌خواستند کاندیدای اصولگرایان رای بیاورد، پشت آقای روحانی ایستادند. لازمه بقا اصلاح‌طلبان ارتباط عمیق با جامعه است یعنی باید برنامه داشته باشند و مدام به مدارس و دانشگاه‌ها سر بزنند. ما حتی با دانشگاهیان هم ارتباط قدرتمندی نداشتیم. با اساتید دانشگاه نیز گزینشی برخورد می‌کردیم. گزینشی برخورد کردن موجب شد که جامعه علمی کشور نسبت به آینده کشور و انتخابات بی‌تفاوت باشد.

منبع: مشرق

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر