logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۷
[ شناسه خبر : ۲۱۹۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان زنجان خبرداد

دستگیری کلاهبردار با ترفند رمالی و فالگیری در زنجان

دستگیری-کلاهبردار-با-ترفند-رمالی-و-فالگیری-در-زنجان
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان از شناسایی و دستگیری فردی خبرداد و گفت: با تبلیغات گسترده در فضای مجازی، با شگرد رمالی و فالگیری و دادن وعده‌های دروغین از شهروندان، کلاهبرداری می‌کرد

به گزارش موج رسا; محمدعلی آدینه‌لو به جزئیات این خبر اشاره و اظهار کرد: برابر رصد‌ و پایش مستمر کارشناسان پلیس فتا در فضای مجازی،  در یکی از  شبکه اجتماعی  مشخص شد، شخصی با درج آگهی فالگیر و رمالی از شهروندان اقدام به کلاهبرداری می‌کند موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: با اقدامات فنی و  پلیسی در این ارتباط متهم در  زنجان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و به همراه ادله‌های دخیل در ارتکاب جرم، به پلیس فتا منتقل شد.

آدینه لو افزود: در بازجویی‌های اولیه متهم منکر هرگونه بزه ارتکابی می‌شد ولی پس از مواجه شدن با دلایل، مستندات و مدارک جمع‌آوری شده از سوی کارشناسان ضمن اعتراف به بزه ارتکابی، انگیزه خود را کسب منافع مالی بیان کرد.

رئیس پلیس فتا استان زنجان گفت: افرادی با  فالگیری و رمالی  ، تبلیغات گسترده و فریبنده  و تحریک احساسات افراد، اقدام به کلاهبرداری می‌کنند.

سرهنگ آدینه‌لو توصیه کرد: افراد با مراجعه به مشاوران و متخصصان مجرب نسبت به حل مشکلات و معضلات روحی، روانی و جسمی خود اقدام  و از اعتماد بی‌جا به افراد ناشناس، فالگیر و رمال خودداری کنند.

رئیس پلیس فتافرماندهی انتظامی استان  زنجان تصریح کرد:شهروندان در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک، آن را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و یا وب‌سایت پلیس فتا به آدرسwww.cyberpolice.ir  بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر