logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۹
[ شناسه خبر : ۲۱۹۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس در گفت‌وگو با موج رسا:

پیگیری‌های دولت جدید باید با محوریت اقشار کم درآمد و محروم باشد

پیگیری‌های-دولت-جدید-باید-با-محوریت-اقشار-کم-درآمد-و-محروم-باشد
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر بیشترین فشار و سنگینی مشکلات بر دوش اقشار کم درآمد است و همه پیگیری‌های دولت جدید باید با محوریت و اولویت اقشار کم در آمد و محروم باشد.

حجت‌الاسلام مهدی باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: مطالبه مقام معظم رهبری و مردم در دوران تبلیغات انتخابات از کاندیداها ارائه برنامه برای حل مشکلات کشور بود و مردم به برنامه‌های نامزدها رای دادند.

وی با بیان اینکه مهمترین مطالبه از دولت جدید عملیاتی کردن برنامه‌های اعلامی است، افزود: برنامه‌های ارائه شده باید بر مبنای قوانین باشد که وعده آیت‌الله رئیسی برای احداث 4 میلیون مسکن در طی 4 سال مطابق با قانون جهش تولید مسکن در مجلس شورای اسلامی است.

عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: به عنوان نماینده مردم انتظار و مطالبه داریم که دولت مشکلات کشور را بر طبق قوانین با قوت تمام حل کند که در حال حاضر مردم بیشتر با مشکل اقتصادی و معیشتی مواجه هستند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برنامه‌های دولت جدید باید بر اساس قوانین باشد، افزود: در حال حاضر بیشترین فشار و سنگینی مشکلات بر دوش اقشار کم درآمد است و همه پیگیری‌های دولت جدید باید با محوریت و اولویت اقشار کم در آمد و محروم باشد.

حجت‌الاسلام باقری افزود: انتظار داریم برنامه‌های دولت برای اقشار کم درآمد و محروم در سال اول تحقق یافته و مشکلات مردم به صورت ملموس قابل حل دیده شود.

وی با بیان اینکه ضروری است فشار اقتصادی از دوش مردم و اقشار کم درآمد برداشته شود، ادامه داد: مردم باید خدمت ملموس از دولت دریافت کنند تا شاهد جهش خدمت رسانی باشیم//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر