logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۴
[ شناسه خبر : ۲۱۹۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیر هئیت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

نتایج انتخابات شورای اسلامی روستاهای استان زنجان تایید شد/ بررسی نهایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر تا چند روز آینده

نتایج-انتخابات-شورای-اسلامی-روستاهای-استان-زنجان-تایید-شد-بررسی-نهایی-انتخابات-شوراهای-اسلامی-شهر-تا-چند-روز-آینده
دبیر هئیت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان زنجان گفت: نتایج انتخابات شورای اسلامی روستاهای استان زنجان در همه شهرستان‌ها تایید شده است.

محمد رضا محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: پنج‌شنبه هفته گذشته مطابق ماده 55 قانون انتخابات جلسه ای بر رسیدگی به اعتراض کاندیداها به نتایج انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار شد.

وی ادامه داد: بر اساس ماده 55 هئیت‌های اجرایی موظف هستند پس از برگزاری انتخابات و اعلام نتایج شکایات واصله را پس از دو روز پذیرفته و در جلسه مشترک هئیت اجرایی و نظارت به آنها رسیدگی کنند. این مسئول خاطرنشان کرد: جلسه رسیدگی به شکایات مطرح شده از سوی کاندیداها در همه شهرستان‌های استان برگزار شده است.

دبیر هئیت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان زنجان با بیان اینکه بر اساس ماده 58 صلاحیت انتخابات تایید می‌شود، افزود: در جلساتی که در شهرستان‌های استان برگزار شده است، صحت انتخابات روستاها در استان زنجان تایید شده است.

محمدی بیان داشت: در مورد بررسی صحت انتخابات در شهرها نیز یک جلسه برگزار شده و جلسه بعدی برای نهایی کردن موارد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه قانون فرصت 15 روزه برای تایید صلاحیت انتخابات پیش‌بینی کرده است، افزود: در جلسه چند روز آینده صحت یا عدم صحت انتخابات شوراهای اسلامی شهر زنجان نیز بررسی و نتیجه نهایی اعلام می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر