logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۹
[ شناسه خبر : ۲۱۹۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون عمرانی استاندار زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

پروژه دوخطه کردن راه آهن زنجان_ قزوین تا دو ماه آینده افتتاح می‌شود

پروژه-دوخطه-کردن-راه-آهن-زنجان--قزوین-تا-دو-ماه-آینده-افتتاح-می‌شود
معاون عمرانی استاندار زنجان با اشاره به اینکه پروژه دوخطه کردن راه آهن زنجان_ قزوین نیاز به اعتبار دارد گفت: در صورت تامین اعتبار این پروژه تا دو ماه آینده افتتاح می‌شود.

مهرداد سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا با اشاره به دلیل تاخیر پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان_ قزوین اظهار کرد: این پروژه از نیمه دوم سال ۹۹ با قدرت در حال پیشروی است.

وی تصریح کرد: حجم پروژه بزرگ و زمانبر است و عقب افتادگی‌های پروژه باعث شده پروژه به پایان نرسد.

معاون عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه بخشی از اعتبارات مورد نیاز پروژه تامین شده که در پیشرفت پروژه بسیار تاثیر گذار بود ادامه داد: سال گذشته تزریق اعتبار بخش قابل توجهی از مشکلات این پروژه را برطرف کرد.

وی با بیان اینکه اتمام پروژه نیاز به اعتبار قابل توجهی دارد افزود: با تزریق اعتبار شاهد افزایش سرعت اجرای پروژه خواهیم بود.

سلطانی با تاکید براینکه پروژه همچنان در حال اجرا است افزود: بخش عقب افتادگی‌های پروژه زیاد است.

سلطانی با اشاره به اینکه در حال حاضر دو قطعه از پروژه ۸۸ درصد رشد کرده است ادامه داد: قطعه میانی پروژه از برنامه عقب مانده اما تمهیدات لازم برای جبران عقب ماندگی پروژه انجام شده است.

معاون عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه عملیات روسازی پروژه در قطعه میانی آغاز شده است خاطر نشان کرد: دو سوم پروژه رو به اتمام و اگر همه پروژه به اتمام نرسد بهره‌برداری آن امکان‌پذیر نیست.

وی با اشاره به اینکه تصور ما این است که در دو ماه آینده اگر با مشکل اعتباری مواجه نشویم افتتاح پروژه عملی خواهد بود تاکید کرد: تا پایان مرداد یا نهایتا شهریورماه از نظر فیزیکی این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد مگر اینکه با مشکل اعتباری مواجه شود.

سلطانی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم مشکلات اعتباری پروژه در کمترین زمان ممکن برطرف شود و پیگیریهای لازم برای تحقق این موضوع انجام می‌شود./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر