logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۱
[ شناسه خبر : ۲۱۹۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه زنجان خبرداد

شرکت 18 هزار و 688 داوطلب زنجانی در کنکور سراسری/ تمهیدات برگزاری کنکور اندیشیده شده است

شرکت-18-هزار-و-688-داوطلب-زنجانی-در-کنکور-سراسری-تمهیدات-برگزاری-کنکور-اندیشیده-شده-است
نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه زنجان گفت: ۱۸ هزار و ۶۸۸ داوطلب در استان زنجان در کنکور سراسری در سال جاری شرکت می‌کنند

رضا نوروزیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهارداشت: تمامی تمهیدات برای برگزاری کنکور سراسری در روزهای اندیشیده و مجوزهای لازم اخذ شده است.

وی گفت: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان پروتکل‌های بهداشتی تعریف و اجرایی شده و نظارت‌های لازم بر نحوه اجرای پروتکل‌ها از سوی کارشناسان بهداشت انجام می‌شود.

این مسئول بیان داشت: امسال ۱۸ هزار و ۶۸۸ داوطلب در استان زنجان در کنکور شرکت می‌کنند که نسبت به سال گذشته که ۱۹ هزار و ۳۶۰ داوطلب بود، این میزان کاهش یافته است.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش و آموزش کشور در دانشگاه زنجان خاطرنشان کرد: با توجه به ادامه شیوع بیماری کرونا تعداد حوزه‌های امتحانی در استان زنجان افزایش یافته است و کنکور در دانشگاه‌های زنجان، ابهر، فرهنگیان، پردیس الزهرا، دانشگاه آزاد اسلامی زنجان، دانشگاه پیام نور زنجان، آموزش و پرورش زنجان، آموزش و پرورش ماهنشان، دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای الغدیر و قائم، آموزش و پرورش خدابنده، آموزش و پرورش خرم‌دره،آموزش و پرورش طارم و موسسه آموزش عالی روزبه برگزار می‌شود.

نوروزیان از رعایت فاصله دو متری برای برگزاری کنکور و افزایش تعداد حوزه‌های امتحانی در استان زنجان خبر داد و گفت: هماهنگی لازم و مجوز از ستاد کرونا برای برگزاری کنکور اخذ شده است.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر