logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۸
[ شناسه خبر : ۲۱۸۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

جذب اعتبارات ملی اولویت اصلی مدیران در استان زنجان باشد

جذب-اعتبارات-ملی-اولویت-اصلی-مدیران-در-استان-زنجان-باشد
استاندار زنجان با تاکید براینکه جذب اعتبارات ملی از اولویت مدیران باشد گفت: بی‌توجهی برخی از مدیران به جذب اعتبارات ملی جای تاسف دارد.

به گزارش موج رسا; فتح اله حقیقی امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان زنجان با تبریک هفته قوه قضائیه عنوان کرد: همه ما باید از قضات و مقام قاضی باشیم که تلاش خود را برای برقراری عدالت در جامعه انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه برخی از مدیران حتی رقمی از اعتبارات ملی برای استان جذب نکردند که این موضوع مایه تاسف است اظهار کرد: جذب اعتبار ملی اهمیت ویژه‌ای برای استان دارد بنابراین مدیران باید تلاش کنند تا بتوانند برای استان اعتبارات ملی جذب کنند.

استاندار زنجان آینده نگری را از ویژگی‌های یک مدیر موفق دانست و تصریح کرد: آورده مدیران از اعتبارات ملی برای ما اهمیت دارد و جذب اعتبارات ملی از سنجش عملکرد مدیران محسوب می‌شود.

وی با تاکید براینکه مبارزه با کرونا در استان زنجان اهمیت بسیار ویژه ای دارد عنوان کرد: برای مبارزه با کرونا در استان زنجان اعتبارات ویژه در نظر گرفته شده و از  تمام ظرفیت‌ها برای مبارزه با این بیماری استفاده شود.

حقیقی با اشاره به اینکه آینده نگری در مبارزه با بیماری کرونا اهمیت ویژه‌ای دارد ادامه داد: اگر در مبارزه با این بیماری آینده نگری خوبی داشته باشیم موفق خواهیم بود و اگر برنامه‌ای برای آینده ترسیم نشود قطعا با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا شرایط جامعه را از حالت عادی خارج کرده است گفت: نباید دانشگاه علوم پزشکی را تنها متولی مبارزه با این بیماری دانست. برای مبارزه با این بیماری سایر دستگاه‌ها در کنار دانشگاه علوم پزشکی باشند.

استاندار زنجان ابراز کرد: مبارزه با کرونا اکنون و پس از پایان این اپیدمی مهم است چرا که پس از پایان این بیماری نیز شرایط همچنان ویژه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه باید علوم پزشکی در موضوعات مربوط به بودجه ویژه دیده شود، عنوان کرد: شیوع ویروس کرونا بیش از 16 ماه است که این نهاد را به چالش کشیده و هزینه زیادی را بر آن تحمیل کرده است.

حقیقی با اشاره به نگاه ویژه به بخش کشاورزی در استان زنجان بیان کرد: با توجه به اینکه زنجان استان با محوریت کشاورزی است توجه به این بخش منجر به افزایش تولید و بهره‌وری بیشتر در حوزه کشاورزی خواهد شد.

وی با اشاره به بهره‌برداری از 8 زمین چمن ورزش روستایی در زنجان تصریح کرد: تلاش ما به پایان رساندن پروژه ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان است تا شرایط برای نشاط، شادابی و ورزش جوانان فراهم شود.

استاندار زنجان تاکید کرد: باید بعد از ریشه‌کنی کرونا به حوزه ورزش توجه ویژه‌ای شده و زمینه برای فعالیت جوانان فراهم شود./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر