logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۸
[ شناسه خبر : ۲۱۸۹۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبرداد

برگزاری هفتمین دوره جشنواره مطبوعات استان زنجان همزمان با 17 مرداد

برگزاری-هفتمین-دوره-جشنواره-مطبوعات-استان-زنجان-همزمان-با-17-مرداد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: هفتمین دوره جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان زنجان امسال همزمان با 17 مرداد روز خبرنگار برگزار می‌شود.

 محمد ربیع احمدخانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: فراخوان هفتمین دوره جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان زنجان آماده شده و تا چند روز آینده منتشر می‌شود.

وی با بیان اینکه بر اساس این فراخوان خبرنگاران استان تا 25 تیرماه مهلت دارند تا آثار خود را در سایت اعلامی برای جشنواره بارگزاری کنند، افزود: این جشنواره همچون سال‌های گذشته به مناسبت روز خبرنگار برگزار می‌شود.

این مسئول از اضافه شدن چند محور به بخش ویژه جشنواره مطبوعات استان زنجان خبرداد و گفت: بخش‌های شعار سال، کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان و انرژی محورهای اضافه شده به بخش ویژه این جشنواره بوده و مابقی محورها همچون سال‌های گذشته خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: منتظر اعلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ارائه فراخوان هستیم و به زودی این فراخوان در اختیار اصحاب رسانه استان زنجان قرار می‌گیرد.

احمدخانی تصریح کرد: کلیات جشنواره همچون سال های گذشته بوده و برگزیدگان در بخش‌های اعلامی معرفی می‌شوند.

وی گفت: اختتامیه هفتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان زنجان روز 17 مرداد با توجه به شرایط بیماری کرونا برگزار می‌شود. //ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر