logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۲
[ شناسه خبر : ۲۱۸۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

تمام مجموعه‌ها از جریان‌های مختلف باید به دولت منتخب کمک کنند

تمام-مجموعه‌ها-از-جریان‌های-مختلف-باید-به-دولت-منتخب-کمک-کنند
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه تمام مجموعه‌ها از جریان‌های مختلف باید دست در دست هم داده و به دولت منتخب کمک کنند، گفت: کمک به دولت، کمک به مردم برای حل مسائل و مشکلات کشور است.

حجت‌الاسلام سعید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: دولت، منتخب مردم با رای کافی است که با تنفیذ رهبر معظم انقلاب، نصب می‌شود لذا همه باید به دولت، کمک کنیم و ما به دولت مستقر نیز کمک می‌کردیم.

وی خاطرنشان کرد: ممکن است به دلیل گرایش‌های سیاسی و سلیقه‌ای، انتقادها و مخالفت‌هایی با دولت مستقر داشته باشیم اما کمک زیادی به دولت فعلی به‌خصوص در دوران شیوع ویروس کرونا کردیم.

حجت‌الاسلام احمدی با بیان اینکه دولت منتخب با حکم تنفیذ رای مردم توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی، نصب می‌شود، افزود: فرمایشات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، فصل‌الخطاب است و دولت، هر کسی که باشد از طریق رای حد نصاب و مردم‌سالاری دینی، انتخاب شده و باید کمک کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به کمک و همکاری با دولت مستقر گفت: در محرم سال 99 از مسئولان ستاد کرونا استان خواستیم تا سخت‌ترین شرایط و پروتکل‌های هبداشتی را برای هیات‌های مذهبی تعیین کنند تا پروتکل‌ها را متناسب با آن تدوین کنیم که گفتند نمی‌توانند مراسم را در فضای بسته، برگزار کنند که پذیرفتیم.

وی با بیان اینکه پروتکل‌های بهداشتی هیات‌های مذهبی در استان زنجان برای بدترین شرایط، تدوین شد، اظهار کرد: نتیجه این پروتکل‌ها را هم دیدیم و هیات‌های مذهبی، همکاری بسیار مطلوبی در این زمینه داشتند.

حجت‌الاسلام احمدی تصریح کرد: نگاه مان به دولت مستقر اینطور بوده چرا که هم قانون و هم فرمایشات امام راحل و رهبر معظم انقلاب در این راستا است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه کار نسبت به دولت آینده خیلی سنگین است، گفت: شعارهایی که دولت فعلی داده و انتظارات به‌حقی که اکنون مردم دارند، کار را سخت می‌کند.

وی با بیان اینکه هیچ مشکلی از نظر مردم‌سالاری دینی در کشور نداریم، اظهار داشت: مردم اگر گلایه و اعتراضی هم داشته باشند همواره در تمام عرصه‌های انقلاب اسلامی حضور داشته و وظیفه خود را به خوبی انجام داده‌اند و حد نصاب لازم را داشته‌اند.

حجت‌الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: دولت منتخب که کار خود را شروع کند، انتظارات ویژه‌ای از جمله معیشت مردم، مشکلات اقتصادی، بورس، اشتغال، مسکن و ازدواج وجود دارد که از مسائل اصلی دولت آینده است و همه باید به ان کمک کنیم.

وی با بیان اینکه تمام مجموعه‌ها از جریان‌های مختلف باید دست در دست هم داده و به دولت منتخب کمک کنند، تصریح کرد: کمک به دولت، کمک به مردم برای حل مسائل و مشکلات کشور است.

حجت‌الاسلام احمدی افزود: دولت آینده نیز قطعا باید دقت لازم در چینش مسئولین چه در استان‌ها وچه در لایه‌های پایین‌تر داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه وظیفه ما هم این است که در حد توان به صورت جهادی به دولت منتخب کمک کنیم، گفت: امیدواریم با رویکردی که آیت‌اله رئیسی دارند و کمکی که تمام مجموعه‌ها و نخگبان به دولت می‌کنند، مسائل و مشکلات موجود در کشور به زودی رفع شود.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر