logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۸
[ شناسه خبر : ۲۱۸۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان خرمدره:

انتخابات 28 خرداد، تکرار جنگ احزاب بود

انتخابات-28-خرداد،-تکرار-جنگ-احزاب-بود
امام جمعه شهرستان خرمدره گفت: انتخابات 28 خرداد،‌ تکرار جنگ احزاب و صف‌آرایی جبهه حق در برابر جبهه باطل بود که جبهه حق یعنی ملت ایران، پیروز این میدان شد.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام والمسلمین حسینعلی زاهدی‌پور امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر خرمدره با اشاره به سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی اظهار داشت: علما و مبلغان، مرزبانان دین و عقیده و مروجان فرهنگ ناب ایرانی ـ اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه عدل باید به فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل شود، خاطرنشان کرد: حضرت علی (ع) در خطبه 15 نهج‌البلاغه بر این موضوع تاکید می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین زاهدی‌پور افزود: قوه قضائیه، اصلی‌ترین نگهبان و ناظر عدالت است.

امام جمعه شهرستان خرمدره با بیان اینکه شهید بهشتی، مظهر عدالت ساختاری بود، گفت: امام راحل فرمودند بهشتی مثل یک ملت بود که این یک تعبیر قرآنی است که در آیه 120 سوره نحل درباره حضرت ابراهیم(ع) نیز گفته شده است.

وی با بیان اینکه اگر مردم احساس کنند که کسی به دنبال اجرای عدالت است، اقبال نشان می‌دهند، خاطرنشان کرد: همچنان که رای به آیت‌اله رئیسی به دلیل کارنامه عدالتخواهی و درک درد محرومان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین زاهدی‌پور ابراز کرد: امیدواریم دولت سیزدهم تا پایان کار خود، عدالتخواهی را سرلوحه کار خود قرار داده و در این زمینه سربلند باشد.

خطیب جمعه خرمدره گفت: انتخابات 28 خرداد،‌ تکرار جنگ احزاب و صف‌آرایی جبهه حق در برابر جبهه باطل بود که جبهه حق یعنی ملت ایران، پیروز این میدان شد.

وی اظهار داشت: سلاح اصلی جبهه استکبار در انتخابات، بی‌تدبیری برخی مسئولان و سلاح اصلی مردم، ایمان به اصل نظام و ولایت بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین زاهدی‌پور خاطرنشان کرد: مردم در حالی در انتخابات شرکت کردند که از عملکرد برخی مسئولان به شدت ناراضی بودند.

وی تصریح کرد: انتخابات 28 خرداد، مسئولیت دولت بعدی را سنگین‌تر می‌کند و قدردانی از مردم، خدمت هر چه بیشتر به مردم است.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر