logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۷
[ شناسه خبر : ۲۱۸۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

قیمت کالاهای اساسی در بازار کنترل شود/ جلوی خروج گندم از استان گرفته شود

قیمت-کالاهای-اساسی-در-بازار-کنترل-شود-جلوی-خروج-گندم-از-استان-گرفته-شود
استاندار زنجان با تاکید براینکه باید جلوی خروج گندم از استان گرفته شود گفت: خروج گندم از استان به هیچ عنوان قابل قبول نیست و نباید این اتفاق در استان بیفتد.

به گزارش موج رسا; فتح اله حقیقی امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با اشاره به اینکه حل مشکلات شکر و نان باید به صورت عملیاتی برطرف شود اظهار کرد: روند توزیع آن باید با دقت صورت گیرد مبدا شاهد مشکلی در توزیع آنها در بازار داشته باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه باید تدابیر لازم برای خرید و جلوگیری از خروج گندم از استان اتخاذ شود تصریح کرد: گندم استان زنجان همانند سال گذشته باید خریداری و تامین شود.

استاندار زنجان با تاکید از اینکه دستگاه‌های نظارتی باید بر روند خرید گندم در استان زنجان نظارت داشته باشند ادامه داد: بعد از تامین نیاز کامل استان اگر مازاد باشد باید خروج گندم با مجوز اتفاق بیفتد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی هم باید محورهای مواصلاتی را کنترل کند تا مبدا گندم تولیدی از استان خارج شود خاطر نشان کرد: هر گونه محموله‌ای از گندم در خارج از شبکه کشف شد باید به سیلوها بازگردانده شود.

حقیقی با تاکید براینکه با دلالان گندم هم در استان زنجان به شدت برخورد می‌شود ابراز کرد: فرمانداران نیز باید به جد تلاش کنند تا شاهد خروج گندم از استان نباشیم.

وی در ادامه به موضوع عرضه یک کالا با قیمت‌های متفاوت در بازار اشاره و عنوان کرد: نباید اجازه داده شود که یک نوع کالا با قیمت‌های دلخواه در بازار عرضه شود.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه قیمت‌ یک نوع کالا در بازار نباید متفاوت باشد بیان کرد: باید این موضوع مدیریت شود و تنظیم قیمت کالاها در بازار باید اتفاق بیفتد.

وی در پایان با بیان اینکه در این روزها باید جلسات تنظیم بازار بیشتر تشکیل شود و تنظیم قیمت‌ها نیز باید عملیاتی شود عنوان کرد: باید تنظیم بازار کنترل قیمت کالاهای اساسی را با جدیت دنبال کند./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر