logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۸
[ شناسه خبر : ۲۱۸۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

تولید واکسن کووبرکت، نمونه بارز باور به توان داخلی است

تولید-واکسن-کووبرکت،-نمونه-بارز-باور-به-توان-داخلی-است
نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: اصلی‌ترین راه مبارزه و شکست دادن تحریم‌ها، تقویت و باور به توان و ظرفیت داخلی است که نمونه آن را در تولید واکسن ایرانی کووبرکت مشاهده کردیم.

به گزارش موج رسا; آیت‌اله علی خاتمی امروز در دیدار با کارکنان بازرسی کل استان زنجان که به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد، اظهار داشت: زندگی، جاده یکنواختی نبوده و سختی و دشواری‌هایی نیز دارد و خاصیت بشر این است که گاهی در سختی‌ها لب به گلایه می‌گشاید اما خداوند طبق آیات قرآن کریم، وعده داده که آخرت را بهتر از دنیا برای بشر می‌خواهد.

وی ضمن گردامیداشت یاد و خاطره معمار اولیه دستگاه قضایی کشور، شهید آیت‌اله بهشتی خاطرنشان کرد: همه طلاب مدرسه حقانی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در خاکریز اول انقلاب بودند و شهید بهشتی دارای شخصیت استثنایی، عمیق و آینده‌نگر بود.

آیت‌اله خاتمی با اشاره به تخریب‌هایی که اوایل انقلاب نسبت به شخصیت شهید دکتر بهشتی صورت می‌گرفت، افزود: شهید بهشتی در این رابطه می‌گفت این‌ها می‌خواهند ما از انقلاب بگذریم و از خودمان دفاع کنیم اما من داغ دفاع از خودم را به دل این‌ها می‌گذارم و وظیفه من، دفاع از انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اقدامات و پیشرفت‌های کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: تمام این پیشرفت‌ها، عملیات عمرانی و تامین زیرساخت‌ها با وجود تحریم و فشارهای فراوان به دست آمده است.

وی با تاکید بر اینکه واقعیت‌ها را منصفانه باید پذیرفت، اظهار داشت: با معجزه نمی‌توان مملکت را اداره کرد و همه باید دست به دست هم دهیم.

آیت‌اله خاتمی با بیان اینکه طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب 2 راه برای شکست دادن تحریم‌ها وجود دارد، تصریح کرد: راه اول، مذاکره و التماس و خواهش بود که موثر نیست و راه دوم، تقویت و باور به توان و ظرفیت داخلی است که نمونه آن را در تولید واکسن ایرانی کووبرکت مشاهده کردیم.

وی افزود: باید اختلافات داخلی را کنار گذاشت و دست در دست هم به جنگ با دشمن و نقش بر آب کردن نقشه‌های آن رفت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه جهش تولید، مستلزم ابزارهایی بوده و چند فاکتور در این زمینه مهم است، گفت: سرمایه‌گذاری، یکی از این فاکتورها است که باید امنیت لازم برای سرمایه‌گذار جهت رسیدن به اهداف و سود مورد نظر فراهم شود.

وی با بیان اینکه جهش تولید، نیاز به ریسک مدیران دارد، خاطرنشان کرد: وقتی جرات ریسک از یک مدیر گرفته شود نمی‌توان کاری کرد.

آیت‌اله خاتمی ضمن قدردانی از زحمات ارزنده و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان بازرسی کل استان زنجان اظهار داشت: وظیفه دستگاه بازرسی، مچ‌گیری نیست بلکه در کنار تنگناها مشکلات را هم می‌بیند و گوشزد می‌کند.

وی با اشاره به شعار سال 1400 ابراز کرد: توقف و تعطیلی هر واحد تولیدی، خسارت و اتلاف وقت، سرمایه و منابع اسانی است.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر