logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۶
[ شناسه خبر : ۲۱۸۵۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

ساختمان مرکزی و مجتمع آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان افتتاح شد

ساختمان-مرکزی-و-مجتمع-آزمایشگاهی-دانشگاه-آزاد-اسلامی-زنجان-افتتاح-شد
ساختمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان به نام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و مجتمع آزمایشگاهی شهید احمدی‌روشن این دانشگاه امروز (2 تیر) با حضور محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور و مسئولان استانی افتتاح شد.

به گزارش موج رسا; ساختمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان به نام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و مجتمع آزمایشگاهی شهید احمدی‌روشن این دانشگاه امروز (2 تیر) با حضور محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور و مسئولان استانی افتتاح شد.

ساختمان اداری شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان به مساحت 4 هزار مترمربع در 4 طبقه با کاربری اداری، کتابخانه، سلف دانشجویان و سرای نوآوری ساخته شده است.

مجتمع آزمایشگاهی شهید احمدی‌روشن دانشگاه آزاد اسلامی زنجان نیز به مساحت 1500 مترمربع دارای 11 آزمایشگاه مجهز در رشته‌های شیمی، میکروبیولوژی و زیست‌شناسی است.

همچنین طرح پویش دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان نیز در حاشیه دیدار صمیمانه با اساتید و کارکنان واحد زنجان با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی شد.

این طرح مربوط به همکاری دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با 63 بنگاه اقتصادی و مراکز صنعتی استان است که با هدف تأمین نیروی متخصص تحصیلکرده برای صنایع در چهارچوب طرح آموزشی دوگانه و پویش دانشگاه آزاد اسلامی، اجرایی شده که بر اساس آن دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان ملزم به ارائه فهرست دانشجویان متقاضی طرح پویش و به‌کارگیری این دانشجویان در قالب یک برنامه آموزشی مدون در صنایع استان شده است.

در گام اول اجرای طرح پویش دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان 50 دانشجوی این دانشگاه حضور داشتند که 32 نفر از آن‌ها برگزیده و به صنایع استان معرفی شدند.

به گزارش موج رسا؛ حضور در چهارمین جلسه شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان، دیدار صمیمانه با اعضای هیات علمی و کارکنان واحد زنجان، ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام در مجتمع امام خمینی(ره) واحد زنجان و بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد هیدج نیز بخش دیگری از برنامه‌های سفر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به زنجان بود.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر