logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۸
[ شناسه خبر : ۲۱۸۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان:

۹۵ روستای استان زنجان با مشکل آب شرب مواجه هستند

۹۵-روستای-استان-زنجان-با-مشکل-آب-شرب-مواجه-هستند
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به اینکه ۱۷۴ روستای استان با مشکل آب شرب مواجه بودند گفت: از این تعداد مشکل آب ۷۹ برطرف شد.

علیرضا جزءقاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا اظهار کرد: عمده مشکلات پیش روی شرکت آب و فاضلاب خشکسالی، کمبود و نبود اعتبار است.

وي با بيان اينكه نمايندگان مجلس در جذب اعتبارات بيشتر مي توانند ياري دهنده شرکت آب فاضلاب در اجرای طرح‌های آب‌رسانی باشند افزود: در راستای پروژه ها و بهره مندی از آب شرب تعامل با دستگاههای اجرایی را تقویت خواهیم کرد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در حال حاضر 21 شهر و 618 روستا تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب در استان بوده و از تمامی خدمات بهرمند هستند.

جزءقاسمی اظهار داشت: سال گذشته 174 روستای استان با مشکل آب شرب به صورت فصلی و دائمی مواجه بود که با اجرای پروژه های آبرسانی مشکل آب 79 روستا برطرف شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در ادامه تصریح کرد: سال گذشته در سطح روستاها آبرسانی سیار نداشتیم اما امسال به دلیل خشکسالی آبرسانی نزدیک به 36 روستا به صورت سیار انجام می‌شود.

وی افزود: شرکت در خصوص کنترل کیفی اهتمام ویژه‌‌ای داشته و با توجه به حساسیت موضوع بعد از یکپارچه سازی تعداد آزمایشگاههای شرکت به 7 آزمایشگاه افزایش پیدا کرده است.

جزء‌قاسمی در پایان با اشاره به اینکه در حال حاضر 60درصد از جمعیت شهر زنجان تحت پوشش فاضلاب شهری است خاطرنشان کرد: شرکت آب و فاضلاب استان در حال حاضر سالانه 17 میلیون مترمکعب پساب تولید می‌کند که این بهترین گزینه برای استفاده در صنعت است./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر