logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۰
[ شناسه خبر : ۲۱۸۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس سازمان صمت استان زنجان:

ثبت اطلاعات کشتار مرغ استان زنجان در سامانه جامع تجارت الزامی شد

ثبت-اطلاعات-کشتار-مرغ-استان-زنجان-در-سامانه-جامع-تجارت-الزامی-شد
رئیس سازمان صمت استان زنجان گفت: در راستای تنظیم بازار مرغ همه کشتارگاه‌ها ملزم به ورود و ثبت اطلاعات کشتار مرغ در سامانه جامع تجارت شدند.

به گزارش موج رسا; ناصر فغفوری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه عدم ثبت اطلاعات و یا اطلاعات نادرست در سامانه به منزله عرضه خارج از شبکه مرغ تلقی شده و مطابق قانون با آن برخورد خواهد شد اظهار کرد: با توجه به الزام ثبت نام همه واحدهای صنفی عرضه کننده مرغ ، تخم مرغ و ماهی فروشان در سامانه جامع تجارت و نیز ثبت اطلاعات صدور فاکتورهای فروش مرغ توسط کشتارگاه ها در این سامانه ، از هرگونه خروج مرغ بدون شناسنامه از استان جلوگیری می‌شود.

وی بیان کرد: بر این اساس اتحادیه مرغ، تخم مرغ و ماهی فروشان در شهرستان‌های سطح استان موظف‌اند همه فروشندگان مرغ گرم را ملزم به ثبت نام در سامانه جامع تجارت کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان عنوان کرد: همچنین کشتارگاههای استان باید فاکتور فروش تحویل مرغ را که به عاملین حمل یا توزیع کنندگان عمده مرغ تحویل می‌دهند در سامانه جامع تجارت ثبت و از تحویل مرغ به واحدهای صنفی که در سامانه ثبت نام نکردند خودداری کنند.

وی تصریح کرد: در این راستا باید همه رانندگان حمل مرغ، اپلیکیشن مربوطه را از اداره پست دریافت و نصب کنند، تا در زمان تحویل مرغ به واحدهای صنفی اطلاعات لازم را ثبت کنند.

فغفوری خاطر نشان کرد: خوشبختانه صنوف مربوطه طی روزهای گذشته همکاری خوبی در این راستا داشتند به طوری که از 230 واحد مرغ فروشی تاکنون 181 واحد در سامانه جامع تجارت ثبت نام کردند.

وی اظهار داشت: هم اکنون این طرح به صورت پایلوت در 5 استان از جمله استان زنجان در حال اجرا بوده که پس از اتمام در سطح کشور اجرایی خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: با توجه به الزام ثبت نام همه واحدهای صنفی عرضه کننده مرغ ، تخم مرغ و ماهی فروشان در سامانه جامع تجارت و نیز ثبت اطلاعات صدور فاکتورهای فروش مرغ توسط کشتارگاه‌ها در این سامانه، از هرگونه خروج مرغ بدون شناسنامه از استان جلوگیری می‌شود.

وی یادآور شد: بر این اساس اتحادیه مرغ، تخم مرغ و ماهی فروشان در شهرستان‌های سطح استان موظف‌اند همه فروشندگان مرغ گرم را ملزم به ثبت نام در سامانه جامع تجارت کنند.

فغفوری ابراز کرد: همچنین کشتارگاه‌های استان باید فاکتور فروش تحویل مرغ را که به عاملین حمل یا توزیع کنندگان عمده مرغ تحویل می‌دهند در سامانه جامع تجارت ثبت و از تحویل مرغ به واحدهای صنفی که در سامانه مذکور ثبت نام نکردند خودداری کنند.

وی تصریح کرد: در این راستا باید همه رانندگان حمل مرغ، اپلیکیشن مربوطه را از اداره پست دریافت و نصب کرده، تا در زمان تحویل مرغ به واحدهای صنفی اطلاعات لازم را ثبت کنند.

رئیس سازمان صمت استان زنجان افزود: خوشبختانه صنوف مربوطه طی روزهای گذشته همکاری خوبی در این راستا داشته‌اند به طوری که از 230 واحد مرغ فروشی تاکنون 181 واحد در سامانه جامع تجارت ثبت نام کرده‌اند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: هم اکنون این طرح به صورت پایلوت در 5 استان از جمله استان زنجان در حال اجرا بوده که پس از اتمام در سطح کشور اجرایی خواهد شد./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر