logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۷
[ شناسه خبر : ۲۱۸۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اتحادیه خوار و بار فروشان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا؛

توزیع برنج با نرخ مصوب برای کنترل بازار استان زنجان

توزیع-برنج-با-نرخ-مصوب-برای-کنترل-بازار-استان-زنجان
رئیس اتحادیه خوار و بار فروشان زنجان در مورد زمزمه افزایش قیمت برنج در بازار گفت: این موضوع صحت ندارد و نیاز بازار با توزیع برنج‌های دولتی به حد اشباع رسیده و توسط فروشگاه‌های زنجیره‌‌ای عرضه می‌شود.

علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه به احتمال زیاد دولت قیمت شکر را آزاد کرده است اظهار کرد: شکر به قیمت 11 هزار و 500 تومان به کارخانه‌های بسته‌بندی تحویل داده می‌شود.

وی تصریح کرد: بر این اساس با اضافه شدن هزینه‌های بسته‌بندی شکر کیلویی 13 هزار تومان به دست توزیع کننده خواهد رسید و در نهایت با قیمت 14 تا 15 هزار تومان هم به دست مصرف کننده می‌رسد.

رئیس اتحادیه خوار و بار فروشان زنجان با اشاره به اینکه شرکت بازرگانی دولتی قیمت عمده شکر را افزایش داده است خاطر نشان کرد: از جزئیات این موضوع اطلاع چندانی ندارم.

وی با بیان اینکه 100 تن سهیمه شکر در استان داشتیم که نسبت به توزیع آن اقدام شد بیان کرد: با این افزایش قیمت شکر در بازار با قیمت آزاد عرضه خواهد شد.

علی‌محمدی در ادامه در مورد احتمال افزایش قیمت برنج در بازار زنجان گفت: افزایش قیمت برنج اتفاق نمی‌افتد و با برداشت برنج از شالیزار‌ها کشور شاهد ثبات قیمت‌ها خواهیم بود.

وی عنوان کرد: برنج دولتی جی‌تی‌سی با قیمت 185 هزار تومان در بازار در حال عرضه است و کمبودی هم در سطح استان نداریم.

رئیس اتحادیه خوار و بار فروشان زنجان اظهار داشت: نیاز بازار با توزیع برنج‌های دولتی به حد اشباع رسیده و توسط فروشگاه‌های زنجیره‌‌ای توزیع می‌شود./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر