logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۸
[ شناسه خبر : ۲۱۸۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اداره غله استان زنجان:

35 مرکز خرید گندم در استان زنجان فعال شد

35-مرکز-خرید-گندم-در-استان-زنجان-فعال-شد
معاون اداره غله استان زنجان از آغاز مراکز خرید گندم در سطح استان زنجان گفت: امسال طبق سنوات گذشته 35 مرکز در حوزه خرید گندم فعالیت خواهند کرد.

ستار رحمنی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاربه به اینکه اوایل تیرماه گندم از مزارع استان زنجان برداشت می‌شود اظهار کرد: هر ساله مراکز خرید چند روز قبل از برداشت گندم آماده خرید می‌شوند.

وی با تاکید براینکه مراکز خرید گندم در سطح استان زنجان فعال شده است تصریح کرد: تدابیر لازم برای خرید گندم در استان زنجان اتخاذ شده است.

معاون بازرگانی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان به وضعیت و نحوه پرداختی‌ مطالبات گندمکاران در سایر استانها اشاره کرد و گفت: پرداخت وجه و مطالبات گندم‌کاران به طور متمرکز توسط شرکت‌ بازرگانی ایران با همکاری بانک‌های عامل صورت می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: حدود 95 درصد مطالبات گندمکاران در سطح کشور پرداخت شده و این نشان می‌دهد که شرایط خوبی در پرداخت مطالبات گندمکاران در سطح کشور وجود دارد.

رحمنی خاطر نشان کرد: اگر همین روال ادامه داشته باشد وضعیت بهتری را در پرداخت مطالبات گندمکاران استان زنجان نیز شاهد خواهیم بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: براساس برآورد‌های انجام شده توسط جهادکشاورزی میزان خرید گندم امسال کمتر از سال گذشته خواهد بود./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر