logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۸
[ شناسه خبر : ۲۱۸۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با موج رسا:

حضور مردم در پای صندوق‌های رای، تاثیر مثبتی بر ادبیات تنظیم روابط خارجی می‌گذارد

حضور-مردم-در-پای-صندوق‌های-رای،-تاثیر-مثبتی-بر-ادبیات-تنظیم-روابط-خارجی-می‌گذارد
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: قدرت و قوتی که با حضور مردم در پای صندوق‌های رای، آفریده شده به قطع یقین، ادبیات تنظیم روابط خارجی هم قوی‌تر شکل می‌گیرد و مطمئنا به نحوه نگرش آن‌هایی که با ما در مراودات بین‌المللی هستند تاثیر مثبت خواهد گذاشت.

سیدالبرز حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در این دوره از انتخابات، شاهد بودیم که تمام معاندین نظام جمهوری اسلامی چه در خارج از کشور و چه آن‌ها که در درون کشور همصدا با افرادی که دل‌شان نمی‌خواست مردم در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

وی خاطرنشان کرد: این افراد و گروه‌ها نزدیک به یک سال گذشته و چند ماه منتهی به انتخابات از تمام توان و ظرفیت خود از طریق رسانه و فضای مجازی استفاده کرده و با ورود به تحلیل‌های غیرکارشناسی و البته جهت‌دار این قصد را داشتند که فضا را طوری جلوه دهند که مردم از نظام خسته شده‌اند.

حسینی با بیان اینکه معاندین نظام، مسائل معیشتی و اقتصادی مردم را در راس مباحث قرار می‌دادند که نگذارند مردم به پای صندوق‌های رای بیایند، افزود: شرایطی با عنوان «نه به صندوق رای» راه انداخته بودند و در طول این مدت، تمام رسانه‌های دشمن به صورت شبانه‌روزی با آنچه که از دست‌شان برمی‌آمد به پای جنگ تبلیغاتی آمده بودند اما مردم ضمن اینکه به حق نسبت به موضوعات و مسائل معیشتی، اقتصادی، بیکاری و فرهنگی منتقد بودند اما در پای صندوق‌های رای حاضر شدند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: فارغ از افکار سیاسی، کارگزاران در سیستم کشور طی سال‌های گذشته، کم گذاشته‌اند و ظرفیت‌های کشور به خوبی مورد استفاده قرار نگرفته است.

وی با تاکید بر اینکه در راستای استفاده از ظرفیت‌های کشور برای توسعه در حوزه‌ها مختلف، قدم مثبتی برداشته نشده است، اظهار داشت: مردم گله‌مندند اما اصل نظام با عدم همکاری ساختار سیستم اجرایی کشور، کاملا جداست و مردم متوجه شدند که راه حل مشکلات کشور، قهر با صندوق رای نیست.

حسینی با بیان اینکه مردم با حضور در پای صندوق‌های رای این پیام را هم به درون و و هم به خارج از کشور دادند که پای نظام و آرمان‌های آن هستند، خاطرنشان کرد: مردم با مشارکت حدکاثری در انتخابات 28 خرداد اعلام کردند که خودمان برای حل مشکلات کشور، سرنوشت‌ساز هستیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دیروز صحنه‌های زیبایی آفریده شد، افزود: مردم با تمام گله‌مندی‌هایی که از عملکرد مسئولین دارند اما به خاطر اصل نظام و همچنین صداقت و دلسوزی رهبر معظم انقلاب نسبت به آینده کشور لبیک گفتند و شعب اخذ رای از ساعات اولیه تا بامداد امروز (شنبه 29 خرداد) مملو از جمعیت بود.

وی با اشاره به انتخاب فرد اصلح برای ریاست‌جمهوری گفت: امیدواریم فردی که انتخاب شده با استعانت از ظرفیتی که در مسائل شرعی و اعتقادی در بطن اسلام است و همچنین استعانت از انفاس قدسی امام راحل که انقلاب مردمی را تشکیل داده از تمام ظرفیت‌های کشور چه آن‌ها که در دولت گذشته بوده و چه در دولت فعلی حضور خواهند یافت، استفاده کند.

حسینی ابراز کرد: امیدواریم فرصتی پیش آید تا از تمام ظرفیت‌ها برای توسعه کشور استفاده شود و آرزوی ما این است و تمام کمک‌مان نیز در این راستا خواهد بود.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم، پیروز میدان حماسه انتخابات 28 خرداد هستند، گفت: حجت برای تمام مسئولین در همه قوای سه‌گانه و همه عرصه‌ها تمام است.

وی اظهار داشت: وقتی مشارکت در شرایط کنونی و در این برهه زمانی، حداکثری است یعنی هیچ بهانه‌ای برای کار نکردن، وجود ندارد.

حسینی خاطرنشان کرد: واقعا هر کسی در ادامه کار که در تشکیل دولت و جای‌جای ساختار کشور قرار می‌گیرند به خاطر حرمتی که مردم دارند و افتخاری که با حضور در انتخابات آفریدند نباید شبانه‌روز بشناسند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با قدرت و قوتی که با حضور مردم در پای صندوق‌های رای، آفریده شده به قطع یقین، ادبیات تنظیم روابط خارجی هم قوی‌تر شکل می‌گیرد و مطمئنا به نحوه نگرش آن‌هایی که با ما در مراودات بین‌المللی هستند تاثیر مثبت خواهد گذاشت.

وی با بیان اینکه ایران، کشور قدرتمندی است و جوانان خوب و استعدادهای بی‌بدیلی دارد، ابراز کرد: امیدواریم رئیس‌جمهور آینده با تکیه بر توانمندی ‌های داخلی و ارتباط منطقی با بین‌الملل بتواند به نقشه‌ای که ترسیم شده، بهتر برسد.

حسینی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات 28 خرداد، وصف‌ناپذیر است، خاطرنشان کرد: این حضور واقعاً جای بسی قدردانی دارد.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر