logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۷
[ شناسه خبر : ۲۱۸۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان خبرداد

مشارکت ۵۳ درصدی مردم استان زنجان در انتخابات ۲۸ خرداد

مشارکت-۵۳-درصدی-مردم-استان-زنجان-در-انتخابات-۲۸-خرداد-
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به مشارکت ۵۳ درصدی مردم استان زنجان در انتخابات گفت: در مجموع ۴۳۵ هزار و ۵۹ نفر در استان زنجان آرای خود را به صندوق‌های انداخته‌اند.

به گزارش موج رسا; خدابخش مرادی‌نافچی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان با اشاره به حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای اظهار کرد: مردم استان زنجان همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رای حماسه‌ دیگری را آفریدند.

وی تصریح کرد: ملت ایران با حضور در پای صندوق‌های رای بستری برای اقتدار، عزت، سربلندی، همبستگی، اتحاد و توسعه هر چه بیشتر این کشور را فراهم کردند و با حضور خود پاسخ قاطعی به همه بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران و ایرانی اسلامی دادند.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجانخاطر نشان کرد: در انتخابات روز گذشته در مجموع ۴۳۵ هزار و ۵۹ نفر در استان زنجان آرای خود را به صندوق‌ها انداخته‌اند که نشان از مشارکت ۵۳ درصدی مردم استان زنجان در این دوره از انتخابات دارد.

وی در ادامه تاکید کرد: از کل آرای ماخوذه در استان زنجان آیت الله رئیسی ۲۷۹ هزار و ۵۷۲ رای، محسن رضایی میرقائد ۴۵ هزار و ۶۷۱ رای ،عبدالناصر همتی ۳۸ هزار و ۳۹۱ رای و امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نیز ۱۷ هزار و ۴۲۶ رای را از آن خود کردند.

مرادی با بیان اینکه در کنار انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا هم در سطح استان زنجان برگزار شد بیان کرد: در طول برگزاری انتخابات هیچ مشکلی در روند برگزاری انتخابات نداشتیم.

وی میزان آرای داوطلبین شورای شهر زنجان را به شرح زیر اعلام کرد.

۱)منصور مرادلو  ۱۱۵۱۷ رای

۲) انسیه ابوبصیری  ۷۹۳۸ رای

۳) مهدی طالب ۷۵۷۷ رای

۴) مجید ناصحی مقدم ۷۳۴۱ رای

۵) محمدکاظم مجتهدی ۶۹۶۷ رای

۶) اسحق اسماعیلی ۶۹۳۴

۷) حسین حمزه‌لو پاک ۶۶۰۱ رای

۸) سعید نجفی ۶۵۰۳

۹) داود حسنی ۵۸۰۰ رای

اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر زنجان

۱) علی اسماعیلی ۵۷۴۵ رای

۲) اکبر اوصالی ۵۳۳۱ رای

۳) جلال کرمی  ۵۱۷۴ رای

۴) اسمعیل بیگدلی ۵۱۴۳ رای

۵) محمدجواد سروش مهر ۴۸۳۷ رای

۶) وحید اله‌ورن با ۴۶۸۱ رای

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر