logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۶
[ شناسه خبر : ۲۱۷۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در استان زنجان:

مردم با حضور گسترده در انتخابات نشان دادند با صندوق رای قهر نیستند

مردم-با-حضور-گسترده-در-انتخابات-نشان-دادند-با-صندوق-رای-قهر-نیستند
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: مردم امروز با حضور گسترده در انتخابات نشان دادند با صندوق رای قهر نبوده و پای نظام اسلامی ایستاده‌اند.

 حجت‌الاسلام حسن بیگدلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  تاریخ بشریت، اسلام و تشیع نشان داده است که هر جا مردم پای کار بوده‌اند دشمن عقب‌نشینی کرده و موفقیت‌ها را به چشم ناظر بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه از اول انقلاب اسلامی تا کنون مردم در صحنه هستند، افزود: اگر چه فراز و نشیب‌هایی نیز در کشور وجود داشته است.
این مسئول بیان داشت: امروز هم طبق سنوات گذشته با همه تبلیغات منفی از طریق شبکه‌های بین‌المللی از سوی معاندین، منافقین و سلطنت طلبان که تلاش می‌کردند مردم با صندوق‌های رای قهر کنند، مردم در صحنه حضور چشمگیری دارند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در استان زنجان خاطرنشان کرد: مردم با قوت،  شناخت و با بصیرت پای صندوق رای آمدند تا در سرنوشت خود تاثیرگذار بوده و وظیفه شرعی و ملی خود را انجام دهند.
حجت‌الاسلام بیگدلی یادآورشد: به دلیل دشمنی با نظام اسلامی، شبکه‌های معاند به مردمی که پای صندوق رای حاضر شده‌اند، توهین می‌کنند.
وی تصریح کرد: توهین دشمنان به مردم این موضوع را نشان می‌دهد که با دموکراسی و مردم سالاری مشکل دارند.
این مسئول ادامه داد: هر رای مردم تیری در قلب دشمنان است و نتیجه انتخابات هر چه باشد برنده مردم هستند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در استان زنجان خاطرنشان کرد: ایران کشوری ثروتمند و دارای زیربنای های زیادی است اما در بحث مدیریت مشکل وجود دارد.
حجت‌الاسلام بیگدلی یادآورشد: امروز با حضور مردم گره‌های اقتصادی و تحریم‌ها شکسته و دارایی‌های نظام به سفره مردم باز میگردد.//ن
 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر