logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۳
[ شناسه خبر : ۲۱۷۷۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان:

ملت، بزرگترین برنده انتخابات است

ملت،-بزرگترین-برنده-انتخابات-است
امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: ملت، بزرگترین برنده انتخابات هستند و طرفداران نامزدهای پیروز، موفقیت خود را از خداوند بدانند.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام محمدرضا علی‌اکبری امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر ماهنشان با بیان اینکه حضور نامزدها بزرگترین کمک به رقابت انتخاباتی بود، اظهار داشت: از تمام نامزدهای انتخاباتی و زحمتکشان، هیات‌های اجرایی و نظارت، نیروهای امنیتی، انتظامی، سپاه وبسیج، طرفداران نامزدها، خبرنگاران قدردانی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: روز شنبه پس از انتخابات، روز مهربانی و بردباری بوده و منتخبان، رئیس‌جمهوری و شورای تمام ملت هستند.

امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به پایان نشست ششم وین، گفت: اکنون 2 ماه است که این مذاکرات ادامه دارد و در پایان هر هفته، برخی اعضای این نشست با جملات تکراری مانند «مذاکرات پیشرفت کرده» و « گام‌های بلندی برای توافق برداشته شده» از نزدیک بودن زمان توافق با ایران و احیای برجام و رفع تحریم‌ها سخن می‌گفتند اما گذشت زمان، خلاف آن را اثبات کرده است.

وی تصریح کرد: گذشت زمان، اثبات کرده که نه آمریکای مستکبر و نه اروپای مکار به این راحتی، تحریم‌ها را بر نخواهند داشت مگر اینکه به برجام‌های بعدی تَن داده شود.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری خاطرنشان کرد: هدف دیگر آن‌ها ایجاد دوقطبی کاذب مخالفان و موافقان برجام است اما کیاست و هوشمندی ایران با هدایت رهبر حکیم انقلاب، آنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام خواهد گذاشت.

خطیب جمعه ماهنشان با اشاره به سقوط دولت نتانیاهو اظهار داشت: این سقوط بعد از ۱۲ سال، فصل نوینی را در تاریخ منحوس رژیم جعلی صهیونیستی گشوده و این اتفاق، یکی از ثمرات جنگ ۱۲ روزه مقاومت اسلامی است.

وی بیان داشت: شکل‌گیری کابینه جدید، رژیم غاصب را سریعتر از همیشه به سوی زوال سوق خواهد داد.

امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به مناسبت‌های هفته پیش‌رو ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت امام رضا(ع) گفت: نعمت وجود مرقد مطهر این امام بزرگوار در کشور ایران، درک صحیح شخصیت امام رضا(ع) را در مطالعه دقیق روایات ائمه معصومین(ع) است.

وی ضمن گرامیداشت روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی، سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی را تبریک گفت.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری همچنین روز اصناف و سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران در سال ۱۳۶۰ و روز بسیج استادان را نیز گرامی داشت.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر