logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۲
[ شناسه خبر : ۲۱۷۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دادستان مرکز زنجان:

تخلف خرید رای در زنجان مشاهده نشده است

تخلف-خرید-رای-در-زنجان-مشاهده-نشده-است
دادستان مرکز زنجان گفت: در زنجان فضای مجازی تخلفاتی گسترده‌ای مشاهده نشده و تخلف خرید رای نداشته‌ایم.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام محسن کرمی امروز در جمع خبرنگاران استان زنجان، با تبریک دهه کرامت، اظهارداشت: انتخابات موجب اعتلای اسلام، عزت و شکوه نظام اسلامی می‌شود.

وی با بیان اینکه ارزش امروز از نتایج و عوایدی که برای مردم به دنبال دارد، مشخص می‌شود، افزود: در جمهوری اسلامی این تغییر و تصمیم با اراده ملت امکانپذیر است و مردم سرنوشت خود را امروز معین می‌کنند.
این مسئول خاطرنشان کرد: کسی که رای می‌هد انگار یک رئیس جمهور و چند هزار مسئول را انتخاب می‌کند تا اقتدار نظام در عرصه‌های بین‌المللی و داخلی می‌شود.
دادستان مرکز زنجان حضور در انتخابات را پاسداشت خون شهدا عنوان کرد و گفت: امیدواریم انتخاب امروز مایه برکت و خیرات برای نظام اسلامی شود.
حجت‌الاسلام کرمی با بیان اینکه در تمام ادوار مشکلات جزئی و ساده داشته ایم اما مشکلی که در روند انتخابات ضربه بزند نداشته‌ایم، افزود: امحای بنرها توسط کاندیداها یکی از تخلفات است‌.
وی گفت: در فضای مجازی تخلفاتی گسترده‌ای مشاهده نشده و تخلف خرید رای نداشته‌ایم.
این مسئول خاطرنشان کرد: بیشترین موضوع خرید رای در شوراها و در مکان‌های کوچک نمود دارد اما در ریاست جمهوری اتفاق نمی‌افتد.
دادستان مرکز زنجان ادامه داد: پلیس فتا تخلفات و تبلیغات خارج از زمان را بررسی و برخوردهای لازم در این زمینه انجام می‌شود.
حجت‌الاسلام کرمی یادآورشد: نظارت رسانه، نظارت مبارک و اهرم مناسبی است و نبود این نظارت عرصه را برای متخلفین برای غفلت و کوتاهی باز می‌کند.
وی برضرورت رعایت تقوا از سوی برخی رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: گاهی رسانه‌ها اطلاعات کافی برای ارائه خبرندارند.//ن
 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر