logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۳
[ شناسه خبر : ۲۱۷۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی:

حضور پرشور در انتخابات قدرت چانه زنی ایران را افزایش می‌دهد

حضور-پرشور-در-انتخابات-قدرت-چانه-زنی-ایران-را-افزایش-می‌دهد
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت:حضور پرشور در انتخابات قدرت چانه زنی و ارتباط بین‌المللی را ساماندهی می‌کند که تاثیرات مثبتی خواهد داشت.

به گزارش موج رسا; سید البرز حسینی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: انتخابات تجلی اراده ملت است تا با حضور در پای صندوق‌های رای در تعیین سرنوشت خود سهمیم باشیم.

وی با بیان اینکه تجربه ۴۰ ساله نشان می‌دهد که حضور در پای صندوق‌های رای تاثیرگذار است، افزود:  حضرت آقا در دهه ۸۰ می‌فرمایند" حضور حداکثری و پرشور از انتخاب اصلح هم مهمتر است".

این مسئول بیان داشت: انتخابات قوت درونی نظام را نشان داده و ثمرات حضور در پای صندوق‌های رای موجب می‌شود تا امورات کشور در حوزه اجرا سال‌ها باقی بماند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حضور پرشور در انتخابات موجب قوت در خصوص مسائل بین‌المللی شده و قدرت چانه زنی و ارتباط بین‌المللی را ساماندهی می‌کند که تاثیرات مثبتی خواهد داشت.

حسینی با بیان اینکه انتخابات شوراها از جنبه‌های مختلف دارای اهمیت است و  ضروری است مردم در انتخاب افراد دقت کنند، افزود: نمایندگان شوراهای شهر و روستا در سرنوشت شهر و روستا موثر هستند.

وی گفت: امیدواریم از دل این مشارکت پیام‌های خوبی مخابره شود و امورات مردم به فرد اصلح و متخصص در شوراهای اسلای سپرده شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر