logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۲
[ شناسه خبر : ۲۱۷۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

مردم ایران با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب امروز در انتخابات شرکت می‌کنند

مردم-ایران-با-لبیک-به-ندای-رهبر-معظم-انقلاب-امروز-در-انتخابات-شرکت-می‌کنند
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: مردم ایران امروز به ندای امام و ولایت لبیک گفته و سرنوشت خود را رقم می‌زنند.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: مردم در طول ۴۲ سال گذشته همواره پای کار بوده و همانگونه که تشکیل انقلاب اسلامی را رقم زده و انقلاب کردند در هشت سال دوران دفاع مقدس نیز حماسه تاریخی و بی‌نظیری را آفریدند.

وی با بیان اینکه مردم در دوران دفاع مقدس تابلوی زیبای مقاومت و ایثار مردم را در برابرهمه دشمنان آفریدند، افزود: در هشت سال دوران دفاع مقدس مردم دشمن را به زانو درآوردند.
این مسئول بیان داشت: مردم ایران با تقدیم شهدای گرانقدری همچون شهدای دوران دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و  شهید سلیمانی دین خود را به نظام اسلامی ادا کرده‌اند.
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: مردم ایران ۴۲ سال عزت، اقتدار و پیروزی را رقم زده و امروز هم در صحنه‌ انتخابات از نظام دفاع می‌کنند.
سردار کرمی با اشاره به اینکه ملت با شهدا‌ و ولایت تجدید میثاق کرده در هیچ شرایطی تسلیم نخواهد شد، افزود: حفظ نظام از اوجب واجبات و بزرگترین فرائض است.
وی گفت: امروز  همه ملت نیز پای کار آمده  و از خیمه حسین بن علی که در ایران برپاست، دفاع می‌کنند.
این مسئول بیان داشت: مردم امروز در  پای صندوق‌های رای از نظام اسلامی دفاع خواهد کرده و  به ندای امام و ولایت لبیک گفته و سرنوشت خود را رقم می‌زنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر