logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۰
[ شناسه خبر : ۲۱۷۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس بسیج جامعه کارگری استان زنجان خبرداد

توزیع 300 بسته معیشتی در دهه کرامت از سوی بسیج کارگری

توزیع-300-بسته-معیشتی-در-دهه-کرامت-از-سوی-بسیج-کارگری
رئیس بسیج جامعه کارگری استان زنجان گفت: به مناسبت دهه کرامت، 300 بسته معیشتی در بین جامعه کارگری استان زنجان توزیع شد.

یحیی احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و در ادامه رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه 300 بسته معیشتی در شهرستان خرم‌دره از سوی کانون بازنشستگان کارگری توزیع شد.

وی با بیان اینکه بسیج کارگری استان زنجان از ابتدای شیوع بیماری کرونا پای کار بوده است، افزود: توزیع بسته‌های معیشتی تنها یک مورد از فعالیت‌های این نهاد محسوب می‌شود.

این مسئول بیان داشت: در بازه‌های زمانی اعلام شده و در قالب رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان توزیع شده است و در مراحل بعد هم ادامه خواهد داشت.

رئیس بسیج جامعه کارگری استان زنجان با اشاره به اینکه بسیج کارگری استان زنجان در طرح شهید قاسم سلیمانی نیز اقدامات لازم را انجام داده است، افزود: این طرح در کارخانجات استان اجرایی شده است.

احمدی خاطرنشان کرد: طرح شیقت ایثار نیز از سوی بسیج کارگری استان در مناسبت‌های مختلف اجرایی شده است و در مناسبت‌های پیش رو نیز اجرایی می‌شود.

وی از توزیع 60 بسته معیشتی در بین نیازمندان در شهرستان ماهنشان خبرداد و گفت: شهرستان‌های دیگر نیز در مناسبت های مختلف نسبت به توزیع این نوع بسته‌ها اقدام می‌کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر