logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۰
[ شناسه خبر : ۲۱۷۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
جانشین سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان:

به نیابت از شهید سلیمانی پای صندوق‌های رای می‌رویم

به-نیابت-از-شهید-سلیمانی-پای-صندوق‌های-رای-می‌رویم
جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: فردا به نیابت از دستان شهید حاج قاسم سلیمانی پای صندوق‌های رای می‌رویم تا بار دیگر عزت و سربلندی کشور را رقم بزنیم.

به گزارش موج رسا; سرهنگ ابوالفضل طهماسبی امروز در سلسله نشست‌های بصیرتی گروه‌های جهادی در کانال اطلاع رسانی روبیکا، با تبریک میلاد با سعادت امام رضا (ع) و دهه کرامت،اظهار داشت: گروه‌های جهادی ارتباط خوبی با مردم در مناطق مختلف کشور دارند و مردم نیز از خدمات این افراد راضی هستند.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی در محرومیت زدائی نقش بسزایی در کشور دارند، خاطرنشان کرد: کارهای خوبی در سطح استان زنجان انجام شده و مسئولان نیز کارهای بسیج سازندگی را ویژه در مناطق محروم می‌دانند.

این مسئول بیان داشت: گروه‌های جهادی باید امر به معروف و تواصی به حق داشته و مردم را به شرکت در انتخابات که حق مردم است، تلاش کنند.

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه تاکید معیار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری حضور حداکثری در انتخابات است، افزود: حضور حداکثری و انتخاب اصلح راهبرد سپاه در انتخابات است که در این زمینه نشست‌های بصیرتی با گروه‌های مختلف برگزار شده است.

طهماسبی ادامه داد: از دیدگاه مقام معظم رهبری برای برداشتن گام‌های استوار در آینده باید گذشته را شناخت و از تجربه‌ها درس گرفت اگر گذشته را درست نشناسیم آینده مورد تهدید قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه روزهای باقی مانده به انتخابات لیله القدر است که اگر خدایی نگرده توجه نکنیم و حضور در انتخابات برای ما بی‌اهمیت باشد، متضرر می‌شویم، افزود: باید همگان را به حضور در انتخابات دعوت کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه امروز باید هر چه داریم برای برگزاری انتخابات پرشور پای کار بیاوریم، افزود: اثری که حضور پرشور در انتخابات در افزایش اقتدار کشور دارد توان دفاعی و دیپلماسی ندارد.

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: هر رای که به صندوق انتخابات ریخته می‌شود، تیری به سوی دشمنان نظام اسلامی است و باید با حضور گسترده در انتخابات در مقابل شهدا شرمنده باشیم.

طهماسبی بیان داشت: شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم سر دادند و ما هم برای عزت و سربلندی نظام اسلامی باید رای بدهیم تا توطئه‌های دشمنان در برابر نظام اسلامی خنثی شود.

وی با بیان اینکه باید به افرادی رای که شاخص‌های مورد توجه مقام معظم رهبری را داشته باشند، افزود: افراد با ایمان، با برنامه، ضد فساد و عدالت محور باید از سوی مردم انتخاب شوند.

این مسئول ادامه داد: مردم از تبعیض‌ها می‌نالند و برای تغییر وضعیت موجود باید در پای صندوق‌های رای حاضر شویم.

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان یادآور شد: گروه‌های جهادی عاشقانه در صحنه‌های محرومیت زدائی حضور دارند و برای شرکت در انتخابات نیز از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند.

طهماسبی برضرورت توجه به تاکید امام خمینی (ره) برای حضور حداکثری در انتخابات تاکید کرد و گفت: شهید محمد باقر صدر معتقد است امام آرزوی ائمه اطهار و انبیای الهی را در تشکیل حکومت اسلامی برآورده کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب‌های مختلف در طول تاریخ از مسیر خود خارج شده‌اند، ادامه داد: اما شعارها و شعورها و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و ظلم ستیزی ادامه یافته و خواهد یافت.

این مسئول بیان داشت: فردا به نیابت از دستان شهید حاج قاسم سلیمانی پای صندوق‌های رای می‌رویم تا بار دیگر عزت و سربلندی کشور را رقم بزنیم.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر