logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۵
[ شناسه خبر : ۲۱۷۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان:

دلخوری از دولتمردان نباید ما را از شرکت در انتخابات دور کند

دلخوری-از-دولتمردان-نباید-ما-را-از-شرکت-در-انتخابات-دور-کند
دبیر شورای وحدت و حزب موتلفه اسلامی استان زنجان گفت: مردم ایران از هرگرایش و سلیقه ای، باید انتخابات را به عنوان یک فریضه و پایه استقلال دولت، ملت قلمداد کرده و نقش خود را به عنوان یک هم وطن ایرانی در این رویداد مهم، ایفاء کنند.

رضا رحیم پور در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: انتخابات تبلور جمهوریت و مردم سالاری است و انفعلان در این حق قانونی. ضررزدن به سرنوشت خود است ، فلذا باید با رغبت زیاد از این فرصت انتخاب بهره برد.

وی افزود: درست است مردم از نا کار آمدی دولت مردان ناراضی اند اما این گله مندی نباید اراده آنها را از دخالت در امور کشور داری خود که همانا انتخاب رئیس جمهور اصلح است باز بدارد.

دبیر شورای وحدت و حزب موتلفه اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: برای جمهوریت نظام اسلامی و استقلال ایران و حفظ امنیت کشور، هزاران شهید اعم از جریان مبارزات قبل از  انقلاب، جنگ تحمیلی، ترورهای منافین و مدافعان حرم در مقابله با داعش، تقدیم شده لذا این بهای سنگین نباید خدای نکرده با دلخوری از دولتمردان، ما را از شرکت در انتخابات دور کند که این همان، آرزوی دشمنان قسم خورده این آب و خاک است.

رحیم پور گفت: بنده بدور از احساسات و با درک و مطالعه واقعی و علمی اوضاع مردم منطقه عرض می کنم، مردم عزیز بدانند ، هیچ کشور بیگانه ای دلش به مردم ما  نخواهد سوخت و نجات بخش ما نخواهند بود مگر  اینکه ما خودمان با مقاومت در برابر زیاده خواهی های آنان و حفظ استقلال که یکی از آنها مشارکت سیاسی و شرکت در انتخابات است، به عزت، عظمت و سربلندی کشور عزیز خود بیندیشیم.   

دبیر شورای وحدت و حزب موتلفه اسلامی استان زنجان بیان کرد: اطمینان دارم مردم هوشیار و وطن دوست ایران اسلامی و بویژه مردم همیشه در صحنه استان زنجان با هوشمندی تمام و با لبیک به رهبر فرزانه انقلاب ،  در انتخابات 28 خرداد حضوری پرشور خواهند داشت و با این حماسه، بار دیگر به جهانیان اعلام خواهند داشت که ایران مهد شیران، عقلا و فضلا است و توطئه ها و نمایش های دایه دلسوز تر از مادرآنها، نمی تواند ما را از حب وطن و این مرز پر گهر و تعیین سر نوشت خود مایوس کند.//س

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر