logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۴
[ شناسه خبر : ۲۱۷۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
کارشناس مسائل سیاسی:

ثبات در معیشت و اقتصاد باید برنامه سال اول دولت آینده باشد

ثبات-در-معیشت-و-اقتصاد-باید-برنامه-سال-اول-دولت-آینده-باشد
کارشناس مسائل سیاسی گفت: امید به ثبات در معیشت و اقتصاد در سال اول فعالیت دولت آینده باید محقق شود تا مردم مشکلات بیشتری را تحمل نکنند.

به گزارش موج رسا; مهدی سعیدی امروز در جمع فعالان رسانه‌ای اظهار داشت: دولت جوان، مومن و انقلابی راهگشای حل مشکلات کشور است که چنین دولتی مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز هست.

وی با بیان اینکه به خاطر عملکرد ضعیف دولت فعلی برخی‌ها با صندوق‌های رای  قهر کرده‌اند، افزود: امیدواریم با ایجاد اعتماد بیش از 50 درصد واجدین شرایط در انتخابات شرکت کنند.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه دولت مستقر باید خدمات لازم را به جامعه ارائه کند و رمز و راز دولت قوی انتخاب با رای حداکثری ملت ایران است، رای بالا پشتوانه رئیس جمهور آینده است.

سعیدی بیان داشت: ما خواهان حضور حداکثری در انتخابات هستیم و از رئیس جمهور منتخب حمایت خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه دولت قوی باید از یک تیم قدرتمند برخوردار بوده و توان اداره کشور را داشته باشد، افزود: کارنامه منتخب باید در گذشته مثبت بوده و اعضای کابینه آن نیز در سمت‌های گذشته خود موفق بوده باشند.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: رئیس جمهور آینده باید برنامه جامع بر اساس استعداد و توانمندی‌های کشور داشته و با شناسایی اولویت‌ها، ضرورت‌ها و مشکلات کشور برنامه عملی ارائه کند.

سعیدی بیان داشت: دولت قوی دولتی است که در کنار داشتن تیم و برنامه و با رای بالا به قدرت رسیده و توانایی استفاده از ظرفیت‌های کشور را داشته باشد.

وی با بیان اینکه افراد تک بعدی که دارای روحیه تعامل نیستند نمی‌توانند موفق عمل کنند، افزود: رئیس جمهور آینده از هر گرایش سیاسی باید در خدمت سازندگی کشور باشد.

کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: رئیس جمهوری قدرتمند خواهد بود که توان و بضاعت همکاری با ساختارهای قدرت نظام از جمله شوراها، مجلس شورای اسلامی، دستگاه قضایی و نهادهای امنیتی و انتظامی را داشته و از توان مجموعه‌های دانشگاهی و حوزوی بهره بگیرد.

سعیدی ادامه داد: امید به ثبات در معیشت و اقتصاد در سال اول فعالیت دولت آینده باید محقق شود تا مردم مشکلات بیشتری را تحمل نکنند.

وی با بیان اینکه ما با هیچ یک از گزینه‌های سیاسی پیمان اخوت و برادری نبسته‌ایم، گفت: ما فامیل ملت هستیم و با منافع و آرمان‌های ملت پیمان داریم.

کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: هر فردی که در 28 خرداد به قدرت برسد، ما علاوه بر حمایت در صف مطالبه گران قرار خواهیم گرفت و رئیس جمهور منتخب بایستی پاسخگوی وعده‌ها و عملکرد خود باشد.

سعیدی با بیان اینکه کارنامه دولت آینده در چهار سال اول مورد بررسی قرار می‌گیرد، افزود: اگر نمره‌های مثبت رئیس جمهور بیشتر بوده 4 سال دیگر قدرت به او سپرده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور آینده باید پاسخگو در برابر ملت بوده و مشکلات جامعه را به نحو مطلوبی حل کنتد.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر