logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۷
[ شناسه خبر : ۲۱۷۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس ستاد انتخاباتی سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در استان زنجان:

قاضی‌زاده هاشمی، طلایه‌دار تغییر ساختارها و میدان دادن به جوانان است

قاضی‌زاده-هاشمی،-طلایه‌دار-تغییر-ساختارها-و-میدان-دادن-به-جوانان-است
رئیس ستاد انتخاباتی سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در استان زنجان گفت: قاضی‌زاده هاشمی، علمدار و طلایه‌دار گفتمانی است که خواستار تغییر ساختارها و میدان دادن به جوان‌ها است تا خود مردم، مدیران را انتصاب و در صورت نارضایتی، عزل کنند.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام رحیم قزلباش امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مبنای ورود قاضی‌زاده هاشمی به عرصه انتخابات از روز اول این بوده که هیچ کاری به ضرر جبهه انقلاب انجام نخواهد داد.

وی با اشاره به مطالبی که روز گذشته در فضای مجازی مبنی بر انصراف قاضی‌زاده هاشمی از نامزدی در انتخابات منتشر شد، خاطرنشان کرد: فشارهای بسیار زیادی نسبت به ایشان برای انصراف از ادامه رقابت وارد می‌شود اما ایشان فرمودند که اگر حضور ما موجب شکست جبهه گفتمان انقلاب باشد، کنار می‌کشیم.

حجت‌الاسلام قزلباش با بیان اینکه بیشترین آرای قاصی‌زاده هاشمی از قشر خاکستری و فرهیختگان و نخبگان است، گفت: عملکرد این نامزد در مناظرات انتخاباتی سبب شد تا مردم شیفته ایشان شوند و ضمن اینکه هیچ کاری به ضرر جبهه انقلاب انجام نخواهند داد بلکه رسالت خود را مشارکت حداکثری مردم در انتخابات عنوان می‌کنند.

رئیس ستاد انتخاباتی سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در استان زنجان با بیان اینکه بسیاری از افراد به گفتمان و رویکرد قاضی‌زاده هاشمی رای می‌دهند، اظهار داشت: قاضی‌زاده، آرایی را پای صندوق‌های رای می‌آورد که نمی‌خواستند رای دهند لذا اگر بخواهد انصراف دهد سبب ریزش آرا می‌شود که به ضرر اصل انتخابات است.

وی با بیان اینکه تمام نامزدها با هدف پیروزی، وارد عرصه انتخابات می‌شوند، خاطرنشان کرد: یکی از مبانی اصلی قاضی‌زاده هاشمی، کمک به مشارکت حداکثری در انتخابات است اما کاری بر علیه جبهه انقلاب انجام نمی‌دهند و باید در روزهای آتی منتظر جمعبندی ایشان باشیم.

حجت‌الاسلام قزلباش در خصوص احتمال پدیده بودن قاضی‌زاده هاشمی در انتخابات 1400 گفت: تجربه گذشته نشان داده که در برخی دوره‌ها نامزدی که کسی به آن فکر نمی‌کرد به عنوان رئیس‌جمهوری، انتخاب شده و اکنون در وضعیتی به سر می‌بریم که مردم از دوقطبی، خسته شده و به دنبال نفس جدید در عرصه انتخابات هستند و گفتمانی که قاضی‌زاده هاشمی وارد انتخابات کرده، این مطلب را پررنگ‌تر کرده است.

رئیس ستاد انتخاباتی سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در استان زنجان با بیان اینکه قاضی‌زاده هاشمی علی‌رغم امکانات بسیار کم برای تبلیغات، بیشترین بازخورد را به‌ویژه بعد از مناظرات داشته است، ابراز کرد: تحلیل‌ها اینگونه است که اگر مردم متوجه فضا و تغییر باشند چهره جدید، برد بیشتری دارد چرا که مردم از شعارها خسته شده‌اند.

وی با بیان اینکه باید اجازه ورود گفتمان‌های جدید به انتخابات را بدهیم، گفت: قاضی‌زاده هاشمی، علمدار و طلایه‌دار گفتمانی است که خواستار تغییر ساختارها و میدان دادن به جوان‌ها است تا خود مردم، مدیران را انتصاب و در صورت نارضایتی، عزل کنند.

حجت‌الاسلام قزلباش در خصوص مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اظهار داشت: امیدواریم مردم به دلیل مشکلاتی که طی 8 سال اخیر به ناحق در جامعه ایجاد شده، انتقام خود از دولت بی‌تدبیر را از دولت بعدی نگیرند البته همزمانی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با ریاست‌جمهوری، امیدواری برای افزایش مشارکت را در پی دارد.

رئیس ستاد انتخاباتی سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در استان زنجان در خصوص مناظرات انتخاباتی گفت: مناظره سوم به دلیل مشترک بودن سوال نامزدها نسبت به مناظره اول و دوم بهتر بود اما متاسفانه مناظرات وارد فضای دوقطبی شد که خوب نبود چرا که مردم از این مسائل خسته شده و به دنبال برنامه هستند و قاضی‌زاده نیز وارد دوقطبی‌ها نشد و با اشرافیت به قانون فقط اقدام به ارائه برنامه‌های خود کرد.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر