logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۷
[ شناسه خبر : ۲۱۷۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس بسیج جامعه پزشکی استان زنجان خبرداد

حضور 25 تیم جامعه پزشکی در مراکز واکسیناسیون کرونا در زنجان

حضور-25-تیم-جامعه-پزشکی-در-مراکز-واکسیناسیون-کرونا-در-زنجان
رئیس بسیج جامعه پزشکی استان زنجان گفت: 25 تیم در قالب 100 نفر از اعضای جامعه پزشکی استان زنجان در مراکز واکسیناسیون بیماران کرونایی خدمات رسانی می‌کنند.

مشهود تقیلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: تیم‌های بسیج جامعه پزشکی استان زنجان به تعداد 100 نفر در مراکز  واکسیناسیون خدمات رسانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه تیم‌های بسیج جامعه پزشکی از اول شیوع بیماری کرونا در صحنه حضور دارند، خاطرنشان کرد: در این مرحله تزریق واکسن نیز این تیم‌ها خدمات رسانی می‌کنند.

این مسئول از توزیع بسته‌های معیشتی به مناسبت دهه کرامت از سوی بسیج جامعه پزشکی زنجان خبرداد و گفت: مساعدت‌های مالی از سوی کانون‌های جامعه پزشکی از همکاران جمع‌آوری شده و در در قالب بسته‌های معیشتی توزیع می‌شود.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان زنجان خاطرنشان کرد: دو ماه اخیر جمع‌آوری بسته‌های معیشتی با جدیت ادامه یافته است و 250 خانوار در طی ماه گذشته مورد حمایت قرار گرفتند.

تقیلو با بیان اینکه بسته‌های معیشتی شامل برنج، گوشت، روغن و حبوبات است، افزود: این بسته‌ها در اولویت اول برای بیماران کرونایی کم توان و سپس در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی از حضور 25 تیم جامع پزشکی استان زنجان در مناطق محروم برای خدمات رسانی خبرداد و گفت: امسال این تیم‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مناطق محروم حضور می‌یابند.

این مسئول بیان داشت: امسال نیز 100 نفر از اعضای جامعه پزشکی در شهرستان‌های خدابنده، ماهنشان، ایجرود برای خدمات رسانی به محرومان جامعه حضور می‌یابند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان زنجان با بیان اینکه امسال به دلیل جلوگیری از تجمع تیم‌های جامعه پزشکی در دو مرحله تیرماه و شهریورماه به مناطق محروم اعزام می‌شوند.

تقیلو خاطرنشان کرد: 25 تیم با همکاری بسیج دانشجویی استان زنجان خدمات لازم را به مردم در مناطق محروم ارائه می‌کنند که برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام شده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر