logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۱
[ شناسه خبر : ۲۱۷۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج رسانه کشور:

ذبح منافع مردم در برابر منافع رسانه‌ها خیانت است/ حل مشکلات کشور در گرو انتخاب آگاهانه مردم

ذبح-منافع-مردم-در-برابر-منافع-رسانه‌ها-خیانت-است-حل-مشکلات-کشور-در-گرو-انتخاب-آگاهانه-مردم
رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه رسانه‌ها پیام‌بر حقیقت در بین مردم هستند، گفت: رسانه‌ای که منافع مردم را در برابر خودش ذبح کند، خائن است.

به گزارش موج رسا; مسعود بصیری در نشست برخط با موضوع دوقطبی‌سازی و انتخابات با فعالان فضای مجازی استان زنجان اظهار داشت: امروز فهم و آگاهی مردم به موضوعات افزایش یافته که این را هم باید قدر و هم فرصت بدانیم.

وی خاطرنشان کرد: وقتی مردم برای انتخابات ریاست جمهوری، آگاهانه تصمیم می‌گیرند برای موضوعات مختلف اقتصادی، سیاسی و اجتماعی دیگر نیز می‌توانند تصمیم بگیرند.

بصیری با بیان اینکه با مردم باید شفاف صحبت کرد، افزود: مردم در گذشته به صورت احساسی تصمیم می‌گرفتند اما امروز آگاهانه‌تر با مسائل برخورد می‌کنند.

وی ادامه داد: در موضوعات دیگری مانند بنزین، برجام، FATF و موافقتنامه پالرمو نیز راحت‌تر می‌توانیم با مردم حرف بزنیم و حتی سختی‌ها و عواقب آن‌ها را به مردم بگوییم.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه وقتی نامزدی با رای خوبی انتخاب می‌شود باید از فرصتی که به وی دست داده، استفاده کند، گفت: برخی مسائل محرمانه است اما در برخی مسائل دیگر مانند کشاورزی، تولید و بهره‌وری نباید مردم را نامحرم بدانیم و برای حفظ امنیت خود مردم می‌توانیم با آن‌ها صحبت کنیم ضمن اینکه حقوقی که به کارمندان پرداخت می‌شود، بازخورد کافی ندارد و ارزش افزوده ایجاد نمی‌کند.

وی با بیان اینکه رئیس‌جمهوری، مصلح اجتماعی است، اظهار داشت: رئیس‌جمهوری باید تحمل، صبر و طاقت اجتماعی زیادی داشته و با مردم روراست صحبت کند و با این اقدام، مشارکت را افزایش دهد.

بصیری با بیان اینکه دوقطبی‌سازی گاهی خوب است و سبب رقابت و لذت بردن از رقابت می‌شود، خاطرنشان کرد: رقابت سالم، جالب توجه بوده و الزاماً به معنای تخریب نیست اما متاسفانه گاهی برخی با طرح دعوا و توهین، تلاش بر دوقطبی‌سازی کاذب می‌کنند.

وی افزود: برخی‌ها متاسفانه رقابت سیاسی را را درگیری و دعوا اشتباه گرفته‌اند و سعی می‌کنند با حمله و متهم کردن یکدیگر، دوقطبی کاذب ایجاد کنند که مطلوب نیست.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه رسانه، یکی از نکاتی است که باید به آن توجه کنیم، گفت: رسانه‌ها نباید ماله‌کِشی کرده و از خطاهای نامزد خود چشم‌پوشی کنند.

وی ابراز کرد: متاسفانه برخی رسانه‌ها خطای نامزد جریان خود را لاپوشانی کرده و کوچکترین اشتباه رقیب را سیاه‌نمایی می‌کنند و تمام 40 سال انقلاب را زیر سوال می‌برند.

بصیری با بیان اینکه برخی رسانه‌ها به دلیل داشتن وابستگی حزبی، تلاش می‌کنند خطاهای حزب خود را بپوشانند، خاطرنشان کرد: این خطای جدی است که نامزدها هم گاهی باعث این خطا می‌شوند اما باید توجه کنند که رسانه‌هایی را که به‌کارگیری می‌کنند، نگاه عاقلانه و آگاهی‌بخشی داشته باشند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها پیام‌بر حقیقت در بین مردم هستند، گفت: رسانه‌ای که منافع مردم را در برابر خودش ذبح کند، خائن است.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور اظهار داشت: نکته دیگری که خیلی باید در مناظرات به آن توجه می‌شد این است که نامزدها به جای اینکه همدیگر را متهم به ناتوانی کنند، کل کشور و انقلاب را متهم به دزدی می‌کنند در حالی که مردم ما تلاشگر و زحمتکش هستند و بسیاری از نیازهای خود را در داخل تولید می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر واقعاً اینطور بوده و تاریخ انقلاب را زیر سوال می‌برید، پس مسئولیت شما در این مدت چه بوده و چه کار می‌کردید؟

بصیری با بیان اینکه باید دستاوردهای انقلاب را هم بگوییم، افزود: خدمات و دستاوردهای بسیاری در تاریخ انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف عمرانی، بهداشت، سلامت، علمی، صنایع موشکی و حتی خودروسازی به دست آمده و همین امروز نیز واکسن ایرانی کووبرکت، مجوز مصرف دریافت کرد.

وی تاکید کرد: وقتی با یکدیگر رقابت می‌کنیم باید مواظبت کنیم که نظام جمهوری اسلامی را قربانی نکنیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه نتیجه رای ندادن چیزی جز بدبختی، تفرقه و جدایی نخواهد بود، گفت: اگر انتخاب کنیم می‌توانیم اصلاح هم بکنیم اما اگر انتخاب نکنیم، نمی‌توانیم مدعی باشیم.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر