logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۱
[ شناسه خبر : ۲۱۷۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس شورای وحدت استان زنجان مطرح کرد؛

احتمال کناره‌گیری ۴ کاندیدای ریاست جمهوری به نفع آیت‌الله رئیسی وجود دارد/ نارضایتی مردم ناشی از عملکرد دولت است

احتمال-کناره‌گیری-۴-کاندیدای-ریاست-جمهوری-به-نفع-آیت‌الله-رئیسی-وجود-دارد-نارضایتی-مردم-ناشی-از-عملکرد-دولت-است
رئیس شورای وحدت استان زنجان گفت: احتمال کناره‌گیری ۴ کاندیدای ریاست جمهوری به نفع آیت‌الله رئیسی در روزهای آینده وجود دارد.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام مهدی بیگ محمدی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در برهه‌های انتخابات اولیای امور، بزرگان و کسانی که دغدغه دینی و اجتماعی دارند گردهم می‌آیند تا آنچه صلاح هست را بیان کنند.

وی افزود: به دلیل وجود نارضایتی‌های بسیار در جامعه از قبل ناکارآمدی‌های دولت، باید در انتخابات پیشرو به کسی رای داد که به اهداف انقلاب اسلامی پایبند باشد که شورای وحدت و شورای ائتلاف آیت‌الله رئیسی را انتخاب کرده و مسائل با ایشان مطرح شد که ایشان هم قبول کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: جامعه مدرسین قم، جامعه روحانیت تهران، جوامع روحانیت و ۴۰ گروه‌ و شورای وحدت حامی آیت‌الله رئیسی هستند.

رئیس شورای وحدت استان زنجان ادامه داد: ایشان فاکتورهای قابل توجهی از جمله انقلابی بودن و  پاک دستی را دارند و از روزی که در صحنه بوده‌اند نشان داده سالم بوده و از سمت‌های خود سوئ استفاده نکرده است.

حجت‌الاسلام بیگ محمدی ادامه داد:قاطعیت یکی دیگر از ویژگی‌های آیت‌الله رئیسی است و ایشان امور را پیگیری می‌کند تا به عمل برسد و هیچ چیز برای ایشان مانع نیست چنانکه انسان مدیر و توانمندی بوده و در اجرا موفق عمل کرده است.

وی آیت‌الله رئیسی را چهره مردمی و ضد فساد و رانت عنوان کرد و گفت: وی با همه توان با فساد و رانت مبارزه می‌کند، ضمن اینکه آیت‌الله رئیسی ولایت مدار و مطیع و همراه ولایت بوده و بسیار ساده زیست است.

این مسئول خاطرنشان کرد: آیت‌الله رئیسی داری صعه سدر بوده وی با صداقت تمام در صحنه حضور داشته و آنچه مصلحت بوده است را اعمال کرده است.

رئیس شورای وحدت استان زنجان خاطرنشان کرد: در مورد شوراهای شهر و روستا کمیته‌ای از سوی شورای وحدت و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تشکیل و نزدیک به ۵۰ نفر مورد ارزیابی قرار گرفتند.

حجت‌الاسلام بیگ محمدی ادامه داد: در ادامه بررسی در کمیته ارزشیابی با این افراد مصاحبه و امتیازهای لازم داده شد و در نهایت با برگزاری جلسه با حضور ۳۰ نفر از هسته مرکزی هر دو شورا، از بین ۴۰ نفری که دارای خصوصیات لازم بود ۹ نفر انتخاب شدند.

وی گفت: محمد جواد سروش مهر، محمدرضا عزتی، داود حسنی، محمد کاظم مجتهدی، وحیدالله ورن، اسماعیل بیگدلی، رحیم نوروزی، انسیه ابو بصیری و ابوالفضل شاهمرادی گزینه‌های نهایی شورای وحدت و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان معرفی شدند.

این مسئول ادامه داد: پنج نفر از کاندیداهای ریاست جمهوری همسو هستند و حرکت اولیه بر این بوده است که هر کدام از اقبال بیشتری برخوردار شد مابقی کنار بروند.

رئیس شورای وحدت استان زنجان تصریح کرد: دولتمردان از توان مدیریتی جامع برخوردار نبوده مشکلات را حل نکرده و به همین دلیل مردم معمولی و خاکستری ناراضی هستند اگرچه این اولین باری نیست که مردم از وضعیت موجود ناراضی هستند اما در انتخابات شرکت کرده‌اند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر