logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۰
[ شناسه خبر : ۲۱۷۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار خرم‌دره خبرداد

اختصاص 55 شعبه اخذ رای در شهرستان خرم‌دره

اختصاص-55-شعبه-اخذ-رای-در-شهرستان-خرم‌دره
فرماندار خرم‌دره گفت: 55 شعبه اخذ رای برای رای گیری در شهرستان خرم‌دره پیش‌بینی شده است.

حجت محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با توجه به ادامه شیوع بیماری کرونا و ضرورت رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، میزان شعبات اخذ رای در شهرستان خرم دره افزایش یافته است.

وی از افزایش 15 درصدی تعداد شعبات اخذ رای در شهرستان خرم‌دره خبرداد و گفت: در مجموع 55 شعبه در روز انتخابات نسبت به اخذ رای اقدام می‌کنند.

این مسئول بیان داشت: 52 شعبه به صورت ثابت و 3 شعبه نیز به صورت سیار در شهرستان فعالت می‌کنند  که 43 شعبه شهری و 14 شعبه روستایی است.

فرماندار خرم‌دره با بیان اینکه در همه روستاهایی که نیاز به تشکیل شورا داشتند به دلیل حدنصاب رسیدن افراد انتخابات برگزار می‌شود، افزود: همه تهمیدات برای برگزاری انتخابات اندیشیده شده است.

محمدی یادآور شد: اقلام، امکانات و تجهیزات لازم برای برگزاری انتخابات در شهرستان پیش‌بینی شده است و مشکلی برای برگزاری انتخابات وجود ندارد.

وی از رقابت 41 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان خرم‌دره خبرداد و گفت: در حال حاضر کاندیداها نسبت به تبلیغات اقدام می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه تا کنون مشکلی برجسته‌ای در تبلیغات کاندیداها گزارش نشده است، افزود: ضروری است کاندیداها از  برگزاری تجمعات پرهیز کرده و برای برگزاری تجمع مجوزهای لازم را اخذ کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر