logo
امروز : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۸
[ شناسه خبر : ۲۱۶۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

حضور مردم در پای صندوق‌های رای توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

حضور-مردم-در-پای-صندوق‌های-رای-توطئه‌های-دشمنان-را-خنثی-می‌کند
جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با تاکید براینکه حضور مردم در پای صندوق‌های رای توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند گفت: علاج دردهای کشور حضور پرشور و انتخاب اصلح در انتخابات است.

به گزارش موج رسا; سرهنگ ابوالفضل طهماسبی امروز ادر ردوی یک روزه خبرنگاران استان زنجان که به همت بسیج رسانه در اردوگاه شهید باکری زنجان برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مهمترین رویدادهای امروز کشور انتخابات است که دشمنان برای خدشه وارد کردن به این برنامه از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و از همه قوا و ظرفیت‌ها در این زمینه استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب برای برداشتن گام‌های اساسی در آینده باید گذشته را بررسی کرده و از تجارب آن استفاده کرد چرا که اگر گذشته بررسی نشود، آینده مورد تهدید قرار می‌گیرد، افزود: اصحاب رسانه، فرهیختگان و پژوهشگران باید در زمینه نقش ولی‌فقیه در گام دوم انقلاب نظر بدهند.

این مسئول برضرورت مطالبه‌گری در زمینه گام دوم انقلاب از سوی اصحاب رسانه تاکید کرد و گفت: هنوز در این زمینه اقدامی انجام نشده است.

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ادامه داد: باید زمینه برگزاری انتخابات در امنیت با رقابت سالم فراهم شده و اصحابه رسانه در زمینه مشارکت و انتخاب اصلح از ظرفیت‌های خود استفاده کنند.

طهماسبی یادآورشد: علاج دردهای کشور حضور پرشور و انتخاب اصلح در انتخابات است تا در امتداد ولایت و سیاست‌های کلی نظام، رئیس جمهور آینده کشور را ۴ سال مدیریت کند.

وی با بیان اینکه روزهای منتهی به انتخابات لیله‌القدر است که باید سرنوشت کشور را انتخاب کرد، یادآورشد: انتخاب اصلح می‌تواند مشکلات کشور را حل کند.

این مسئول با اشاره به اینکه سپاه له یا علیه کسی وارد عرصه نمی‌شود، افزود: باید به انتخابات به عنوان تکلیف نگاه کنیم چرا که حضور مردم در پای صندوق‌های رای توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان معیشت، جمعیت، اقتصاد را از مشکلات امروز جامعه عنوان کرد و گفت: باید به مشکلات و مطالبات مردم رسیدگی شود.

طهماسبی با اشاره به آبرسانی به ۶۰ روستا در استان زنجان، گفت: اولویت بعدی کانال‌های کشاورزی است که تلاش می‌شود این مشکل نیز حل شود.

وی گفت: سپاه در جاهایی کار می‌کند که مردم مشکل دارند و یا صعب‌ العبور بوده و سایر سازمان‌ها ورود نمی‌کنند.

این مسئول از ادامه رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌های مومنانه خبرداد و گفت: به مناسبت دهه کرامت بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان توزیع می‌شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر