logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۶
[ شناسه خبر : ۲۱۶۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی استان زنجان:

حل مشکلات حوزه صنعت نیاز به مدیران میدانی دارد

حل-مشکلات-حوزه-صنعت-نیاز-به-مدیران-میدانی-دارد
رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی استان زنجان با تاکید بر اینکه حل مشکلات حوزه صنعت نیاز به مدیران میدانی دارد گفت: متاسفانه امروز مدیران ما خودشان بحران‌زا هستند.

محسن حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد حل مشکلات حوزه صنعت اظهار کرد: امروز برای حل مشکلات حوزه صنعت نیاز به مدیرانی داریم که بحران را حل کنند.

وی با بیان اینکه مدیران خودشان نباید بحران‌زا باشند تصریح کرد: ما به عنوان محور مقاومت در منطقه هستیم و وقتی که در منطقه می‌توانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم در سایر حوزه‌ها هم این توانایی‌ها را داریم و مدیران هم می‌توانند با حرکت جهادی بحران را حل کنند.

رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه نباید مدیران با پست مدیریت خود بحران ایجاد کند ادامه داد: امروز نمونه‌هایی از این مدیران در بخش‌های مختلف زیاد است که یکی از آنها مدیران حوزه نیرو است.

وی با اشاره به اینکه برای حل مشکلات امروز کشور نیاز به مدیرانی داریم که پای کار باشند اظهار داشت: مدیر صنایع باید مشکلات کارخانجات را از نزدیک لمس کند.

حمیدی با اشاره به اینکه مدیر حوزه صنعت باید در خدمت صنایع باشد و مشکلات آنها را برای حل مشکلات اقتصادی و بیکاری برطرف کنند عنوان کرد: در حال حاضر قیمت مواد اولیه واحدهای پلیمر افزایش یافته است و تولیدکنندگان داخلی مواد اولیه خود را از بورس کالا 70 درصد بالاتر از قیمت جهانی خرید می‌کنند.

وی با بیان اینکه این افزایش قیمت و گرانی به مردم تحمیل می‌شود افزود: من تولیدکننده اگر مواد اولیه خود را گران‌تر خریداری کنم قیمت محصول تولیدی خود را براساس قانون نیز افزایش خواهم داد.

رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه مواد اولیه به صورت خام توسط واحدهای پتروشیمی صادر می‌شود در حالیکه واحدهای تولیدی در داخل کشور با مشکل کمبود مواد اولیه مواجه هستند بیان کرد: مواد اولیه به صورت خام صادر می‌شود و محصولات همان مواد اولیه با چندین برابر قیمت دوباره وارد کشور می‌شود.

وی با بیان اینکه مدیران باید میدانی باشند تا این مشکلات را نداشته باشیم خاطرنشان کرد: متاسفانه مدیران ما خودشان بحران‌زا هستند.

حمیدی تاکید کرد: سردار شهید سلیمانی بارها به این موضوع تاکید می‌کردند که در بحران‌ها فرصت‌های زیادی وجود دارد که مدیر میدانی می‌خواهد که این فرصت‌ها را بشناسد./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر