logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۸
[ شناسه خبر : ۲۱۶۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان خرمدره:

حضور حماسی در انتخابات، اصلی‌ترین راه کاهش مشکلات است

حضور-حماسی-در-انتخابات،-اصلی‌ترین-راه-کاهش-مشکلات-است-
امام جمعه شهرستان خرمدره گفت: حضور حماسی در انتخابات و انتخاب اصلح، اصلی‌ترین راه کاهش مشکلات و مفهوم مردم‌سالاری دینی است.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر خرمدره ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز دهه کرامت اظهار داشت: حضرت معصومه(س) بهترین الگو برای سعادت جاودانه دختران جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: دختران و زنان جامعه باید توجه کنند که ایشان ضمن حفظ حیا و عفت، یک حرکت سیاسی و اجتماعی عظیم مبتنی بر ولایت انجام داده و ماندگار شد. 

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور افزود: حضرت معصومه(س) به جایی رسید که زیارت ایشان، همسنگ زیارت معصوم و بهشتی شدن را برای زائر به ارمغان می‌آورد.

امام جمعه شهرستان خرمدره با اشاره به سالروز تشکیل «جهاد سازندگی» به فرمان حضرت امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸ گفت: خدمات جهاد سازندگی بعد از انقلاب چه در جبهه‌های جنگ تحمیلی و چه در داخل کشور و به‌ویژه روستاها، یک نقطه عطف مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است و انتقال آن به روند اداره امروز کشور و به‌ویژه در وزارت جهاد کشاورزی می‌تواند بسیاری از مشکلات کشور را به صورت بنیادین حل کند.

وی ضمن تبیین ضرورت حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ اظهار داشت: مخالفان حضور در انتخابات نه به جمهوریت و دموکراسی اعتقاد دارند و نه به اسلام؛

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور خاطرنشان کرد: حضور حماسی در انتخابات و انتخاب اصلح، اصلی‌ترین راه کاهش مشکلات و مفهوم مردم‌سالاری دینی است.

خطیب جمعه خرمدره تصریح کرد: همانگونه که امامین انقلاب تأکید دارند، حضور حداقلی در انتخابات، استراتژی دشمنان انقلاب است و مردم انقلابی و آگاه ایران، دشمن را ناامید خواهند کرد. 

امام جمعه شهرستان خرمدره با اشاره به روند مناظره‌های انتخاباتی، گفت: انتظار مردم این است که کاندیداها به جای تخریب شخصیت دیگران به ارائه کارنامه و برنامه مستدل در چهارچوب آرمان‌های انقلاب و قوانین نظام جمهوری اسلامی بپردازند. 

وی اظهار داشت: کاندیدایی که به تخریب دیگران می‌پردازد، شأن نظام جمهوری اسلامی و مردم فهیم ایران را مخدوش می‌سازد.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور با انتقاد از زیر سؤال بردن حجاب و برخورد با بی‌حجابی  توسط برخی کاندیداها خاطرنشان کرد: اعتقاد به حجاب از ضروریات دین بوده و شرط مسلمان بودن است و حمله به حجاب و حمایت از بی‌حجابی، افراد را از صلاحیت حداقلی خارج می‌سازد.

امام جمعه شهرستان خرمدره با اشاره به شرایط نامزد اصلح در انتخابات گفت: مردم باید به کسی رأی دهند که بتواند در کنار رفع مشکلات اقتصادی در کوتاه‌مدت و ارائه برنامه بلندمدت اقتصادی به لحاظ سیاسی نیز تعامل جهانی را مبتنی بر ۳ اصل عزت، حکمت و مصلحت تعریف و اجرا کند.

وی ضمن تبریک هفته محیط زیست خاطرنشان کرد: حفظ محیط زیست مبتنی بر قوانین کشور ضمن آن که یک وظیفه شرعی و قانونی است، ضامن حفظ سرمایه‌های بنیادین کشور نیز است.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر