logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۷
[ شناسه خبر : ۲۱۶۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد

اجرای طرح ارتقاء سطح امنیت اجتماعی در زنجان/ دستگیری 14 نفر از اراذل و اوباش

اجرای-طرح-ارتقاء-سطح-امنیت-اجتماعی-در-زنجان-دستگیری-14-نفر-از-اراذل-و-اوباش
جانشین فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح ارتقاء سطح امنیت اجتماعی و دستگیری 14 نفر از اراذل و اوباش و کشف انواع سلاح سرد خبرداد.

به گزارش موج رسا; ایرج خانی پور اظهار کرد: در راستای اجرای تامین نظم و امنیت جامعه و مطالبه به حق شهروندان ، پلیس با هرگونه ناهنجاری که بخواهد امنیت و آرامش شهروندان را تهدید کند برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد .
 
وی خاطر نشان کرد: با همکاري شهروندان کليه اقدامات ماموران انتظامي، در راستاي برقراري امنيت پايدار در سطح استان صورت مي گيرد و مجرمان و مخلان نظم و امنيت بدانند فرزندان ملت در فرماندهي انتظامي استان زنجان از عزمي راسخ در برخورد با آنان برخوردار هستند و اجازه هنجارشکني را به هيچ کس نخواهند داد و باید منتظر اجرای عدالت و برخورد قانونی پلیس باشند.
 
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه امنیت از ملزومات زندگی در هر جامعه ای است، گفت: پلیس استان در طول 48 ساعت گذشته طرح مبارزه اراذل و اوباش را در دستور کار خود قرار داده و موفق به کشف انواع سلاح سرد از نوع قمه و قداره و غیره و دستگیری 14 نفر از اراذل و اوباش در نقاط آلوده و جرم‌خیز در سطح استان شدند.
 
خانی پور از توقیف بیش از 5 دستگاه خودرو در این خصوص گفت: با تلاش های شبانه روزی کارکنان انتظامی استان بیش از 20 سارق نیز در سطح استان دستگیر شدند.
 
وی تصریح کرد: این سارقان در تحقیقات پلیسی با روبه رو شدن با ادله جرم و مستندات پلیسی به بیش از 50 فقره انواع سرقت معترف شدند.
 
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است ، تصریح کرد : پلیس با کسانی که بخواهد امنیت مردم را تهدید کند به صورت قاطع و قانونی برخورد خواهد کرد.
 
خانی پور با اشاره به اینکه تولید امنیت نیاز به مشارکت مستمر مردمی دارد، گفت: می طلبد هم استانی های عزیز، پلیس را در اجرای ماموریت ها همراهی کنند و با گزارش به موقع اخبار و اطلاعات درخصوص افراد مشکوک و هنجارشکن از طریق سامانه تلفنی 110 در تامین امنیت جامعه شریک شوند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر