logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۱
[ شناسه خبر : ۲۱۶۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
رئیس ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی در استان زنجان:

برخی نامزدها در مناظرات، بحث را به سمت بی‌اخلاقی کشیدند

برخی-نامزدها-در-مناظرات،-بحث-را-به-سمت-بی‌اخلاقی-کشیدند
رئیس ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی در استان زنجان گفت: برخی از نامزدها با سوء نیت در مناظرات بحث را به سمت حاشیه و بی‌اخلاقی سوق داده و از تکنیک‌های عملیات روانی و رفتارهای عوام‌فریبانه برای سوء استفاده از احساسات مردم استفاده کردند.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام محسن اسدی امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخابات 28 خرداد 1400 اظهار داشت: اصل بر مشارکت حداکثری مردم است که می‌تواند پشتوانه محکمی برای دولت آینده و پیشرفت کشور باشد.

وی خاطرنشان کرد: هدف مردم از حضور و مشارکت در انتخابات، انتخاب گزینه برتر برای پیشرفت و توسعه کشور است و توسعه کشور با ایجاد اشتغال، فقرزدایی، رفاه و آسایش به دست می‌آید.

حجت‌الاسلام اسدی با بیان اینکه اولویت امروز کشور، اقتصاد است، افزود: بهتر است اصلاح‌طلبان به جای فرافکنی، پاسخگوی اقدامات و عملکرد خود باشند که برای اقتصاد مردم چه کار کرده‌اند.

رئیس ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی در استان زنجان با بینا اینکه متاسفانه دنیاگرایی، یک آسیب فرهنگی و خانمان‌سوز است، گفت: دنیاگرایان، امروز میل به تجمل‌گرایی و اشرافی‌گری را ترویج کرده و سعی در ریشه‌کن کردن فرهنگ اسلامی و ترویج فرهنگ غلط غربی هستند.

وی با بیان اینکه دنیاگرایان، حجاب که ریشه در فرهنگ اصیل ایرانی- اسلامی دارد را زیر سوال می‌برند، اظهار داشت: این گروه، شعور جوانان را با مساله حجاب زیر سوال می‌برند اما نمی‌دانند که جوانان ما گول نمی‌خورند و ثابت کرده‌اند که پایبند به ولایت و ارزش‌های اسلامی هستند و ثمره آن افراد انقلابی و ولایتمداری چون علیرضا زاکانی است.

حجت‌الاسلام اسدی تصریح کرد: هدف چنین افراد انقلابی، مبارزه با کسانی است که با نام آزادی به دنبال فلج کردن اقتصاد کشور و با نام اقتصاد به دنبال خالی کردن جیب مردم هستند.

وی افزود: همه با هم در پای صندوق‌های رای، حاضر شده و برای آباد کردن ایران، ساختن فردایی بهتر و ریشه‌کن کردن اختلاس، رانت و رکود به فرد اصلح رای می‌دهیم.

حجت‌الاسلام اسدی با اشاره به مناظرات انتخاباتی با بیان اینکه فضای مناظره دوم، آرامتر از مناظره اول بود، گفت: اشکالاتی در مناظرات بود و سوالات و موضوعات، پراکنده بود در حالی که در امر مهم ریاست‌جمهوری باید از موضوعات چالش‌برانگیز استفاده شود و سوالات مشترکی پرسیده شود که تمام نامزدها به آن جواب دهند.

رئیس ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی در استان زنجان اظهار داشت: برخی از نامزدها با سوء نیت در مناظرات، بحث را به سمت حاشیه و بی‌اخلاقی سوق داده و از تکنیک‌های عملیات روانی و رفتارهای عوام‌فریبانه برای سوء استفاده از احساسات مردم استفاده کردند.

وی با تاکید بر اینکه اینطور نیست که فردی به زبان آذری صحبت کند و مردم نیز به او رای دهند، تصریح کرد: متاسفانه یکی از روش‌های مذموم برای جلب آرا، زنده کردن بحث‌های قومیتی است.

حجت‌الاسلام اسدی خاطرنشان کرد: دروغ‌های بزرگ و علنی نسبت به سواد نامزدهای دیگر، رفتارهای عوام‌فریبانه، تخریب شخصیت افراد،حمله به دیگر نامزدها به جای دفاع از خود و پاسخ به سوالات، مظلوم‌نمایی، اعتباربخشی و وام گیری از مدرک تحصیلی، دوقطبی‌سازی علنی و رقیب‌هراسی، بی‌اخلاقی‌هایی بود که در مناظره دوم به چشم خورد در حالی که این کارها برای جذب چند رای، خوب نیست.

رئیس ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی در استان زنجان در خصوص تبلیغات برای عدم مشارکت در انتخابات گفت: انتخابات 28 خرداد، اولین انتخابات نیست و بیش از 40 سال است که مردم در پای صندوق‌های رای، حاضر می‌شوند و این‌ها مطالبی است که ضد انقلاب برای دلسرد کردن مردم، مطرح می‌کنند.

وی اظهار داشت: افراد و گروه‌هایی که آن طرف آب نشسته و برای ما تصمیم‌گیری و ملت را ناامید می‌کنند، افراد و گروه‌هایی هستند که کوچترین مسائل در ایران را بسیار بزرگ جلوه داده اما اتفاقات بزرگ کشور خود را خیلی عادی و کمرنگ نشان می‌دهند.

حجت‌الاسلام اسدی تصریح کرد: تلاش آن‌ها ناامید کردن مردم است و مطالبی که به ذهن جوانان ما می‌دهند 180 درجه متفاوت است.

حجت‌الاسلام علی مرادی، رئیس ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی در شهرستان سلطانیه نیز گفت: تلاش بر این است که نیروهای انقلابی را به سمت ستاد، سوق داده و برنامه‌های تبلیغی برای تبیین اهمیت انتخابات و حضور حداکثری مردم هم قبل از راه‌اندازی ستاد بود و هم بعد از آن تا انتخابات انجام خواهد شد.

وی افزود: همچنین برنامه‌ای برای حضور در روستاها و تبلیغات انتخاباتی برای مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح داریم.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر